Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Click4Mobile – nowa linia biznesowa ClickAd

W ramach grupy ClickAd rozpoczęła działalność linia biznesowa Click4Mobile, zajmująca się realizacją działań z zakresu mobile marketingu. Usługi oferowane przez nową spółkę skierowane są do firm szukających wyspecjalizowanych kanałów promocji za pomocą platform mobilnych.
O autorze
1 min czytania 2012-09-10

– ClickAd od dłuższego czasu przygląda się rynkowi reklamy dostarczanej za pośrednictwem urządzeń mobilnych – mówi Artur Janik, dyrektor ds. rozwoju w ClickAd. – Zdecydowaliśmy się na utworzenie spółki z uwagi na rosnący popyt na usługi mobilne, wzrost udziału smartfonów w rynku i wysoką efektywność działań. Utworzenie Click4Mobile idealnie wpisuje się w politykę rozwoju Grupy, zakładającą budowanie eksperckości i przewag rynkowych.

Nowa linia biznesowa oferuje pełen pakiet usług z zakresu mobile marketingu. Koncentruje się na m.in. tworzeniu stron internetowych, aplikacji mobilnych, kreacji reklamowych, pozycjonowaniu mobilnym SEM/SEO oraz reklamie mobilnej.

– Naszym zdaniem tylko zintegrowanie pięciu usług mobilnych w jednym miejscu, daje Klientom możliwość zaistnienia na małym ekranie – mówi Artur Janik. – Dziś mobile to nie tylko reklama w urządzeniach przenośnych. To także usługi targetowania przy uwzględnieniu położenia w czasie rzeczywistym czy reklama rich mediowa.

Jednym z głównych kierunków rozwoju Click4Mobile jest opracowywanie rozwiązań tworzonych zgodnie ze standardem HTML 5.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jesteśmy przekonani, że HTML 5 stanie się powszechny już w 2014 r. – mówi Artur Janik. – Już teraz widzimy wśród naszych klientów rosnące zainteresowanie rozwiązaniami opracowanymi w tej technologii. Jest to zrozumiałe ponieważ jej największymi zaletami są kompatybilność ze wszystkimi systemami mobilnymi i stacjonarnymi co zmienia znacznie sposób konsumpcji reklamy mobilnej, pozwalając użytkownikowi na jeszcze większą interakcję.

Do klientów Click4Mobile należą m.in.: Expander, Lotto, Śnieżka Satynowa. Ostatnio spółka pozyskała w drodze przetargu także Westwing Home & Living. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się