Clipatize zrealizowało kolejny projekt dla Airbusa

Clipatize zrealizowało wideo dla firmy Airbus Defense and Space, na potrzeby konferencji ESRI Geographic Information Systems która odbywała się na przełomie lipca i sierpnia tego roku w San Diego, w USA. Konferencja ta jest jednym z największych i najważniejszych wydarzeń poświęconych systemom...
O autorze
1 min czytania 2016-08-11

…informacji przestrzennej (GIS).

Przygotowane przez Clipatize wideo było wykorzystane w kampanii promującej udział Airbusa w tegorocznej konferencji oraz otwierało prezentację firmy podczas samego wydarzenia. W trwającej przez tydzień w San Diego konferencji wzięło udział 16 tys. osób, zorganizowano 300 moderowanych sesji oraz 450 godzin warsztatów. To jedna z najważniejszych, jeżeli nie najważniejsza impreza branżowa skupiająca producentów, inwestorów i klientów zainteresowanych branżą systemów informacji przestrzennej (GIS).

„To drugi z projekt, jaki mieliśmy okazję wykonać dla Airbusa. Co szczególnie nas cieszy to fakt, że tym razem inicjatywa wyszła od naszego klienta, który sam zwrócił się do nas z prośbą o współpracę. To dla nas wielkie wyróżnienie i satysfakcja, bo praca którą wcześniej wykonaliśmy spotkała się z uznaniem.” – mówi Mara Puacz, Content Director w Clipatize i dodaje: „Bardzo lubimy pracować z klientami z sektora B2B i nad naprawdę trudnymi projektami, takimi jak lotnictwo czy inżynieria, więc Airbus to dla nas wymarzony klient.”

Wideo przygotowanie na potrzeby tegorocznej konferencji miało podkreślać innowacyjny charakter projektów i badań prowadzonych przez Airbus D&S w obszarze komunikacji systemów satelitarnych i technologii kosmicznej. Przy produkcji wideo zespół Clipatize zastosował technikę animacji 2D oraz dynamiczną narrację, której zadaniem było pokazanie Airbusa jako pioniera w technologii kosmicznej i roli jaką innowacje tej firmy odgrywają w życiu większości z nas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej poprzedni, pierwszy projekt zrealizowany dla Airbusa w technice 3D.

Słuchaj podcastu NowyMarketing