Spółka Piotra Prajsnara to obecnie największa platforma Big Data w tej części Europy i najszybciej rosnąca firma na giełdzie NewConnect. Członkostwo w IAB Polska stanowi ważny krok dla spółki, która ma w planach przenosiny na parkiet główny GPW.
– Zdajemy sobie sprawę, że członkostwo w IAB Polska zobowiązuje. Dlatego chcemy być aktywnym członkiem, którego wkład będzie widoczny w raportach organizacji. Pragniemy dołożyć swoją cegiełkę w budowanie świadomości polskiego rynku reklamy internetowej, ze szczególnym naciskiem na szeroko pojęty Big Data marketing i reklamę behawioralną, wliczając w to również rynek analityki danych na urządzeniach mobilnych oraz zautomatyzowany zakup mediów. Wierzymy, że nasze doświadczenia zgromadzone w tych dziedzinach, zaprocentują również podczas współpracy z IAB – mówi Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies.
Zobacz również
Warszawska spółka specjalizuje się w Big Data marketingu oraz monetyzacji danych. Jej działalność opiera się na analityce wielkich zbiorów danych o internautach w chmurze obliczeniowej, która znajduje zastosowanie w marketingu (personalizacja reklam i ich targetowanie nawet do wąskich grup odbiorców) oraz szeroko rozumianym consultingu (optymalizacja procesów biznesowych).
Cloud Technologies jest też twórcą narzędzi pozwalających na prowadzenie efektywnych działań marketingowych, m.in. behavioralengine.com, pierwszej i największej w Polsce platformy DMP (Data Management Platform), gromadzącej i przetwarzającej dane o użytkownikach Sieci, a także platformy mailingexchange.com, umożliwiającej realizację e-mailingów w modelu Programmatic Buying. W zasięgu narzędzi analitycznych Cloud Technologies znajduje się praktycznie każdy polski internauta.
Wśród ponad 200 członków IAB Polska znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Biorąc pod uwagę liczbę członków IAB Polska jest czwartym pod względem wielkości IAB na świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing