Spółka Piotra Prajsnara to obecnie największa platforma Big Data w tej części Europy i najszybciej rosnąca firma na giełdzie NewConnect. Członkostwo w IAB Polska stanowi ważny krok dla spółki, która ma w planach przenosiny na parkiet główny GPW.
– Zdajemy sobie sprawę, że członkostwo w IAB Polska zobowiązuje. Dlatego chcemy być aktywnym członkiem, którego wkład będzie widoczny w raportach organizacji. Pragniemy dołożyć swoją cegiełkę w budowanie świadomości polskiego rynku reklamy internetowej, ze szczególnym naciskiem na szeroko pojęty Big Data marketing i reklamę behawioralną, wliczając w to również rynek analityki danych na urządzeniach mobilnych oraz zautomatyzowany zakup mediów. Wierzymy, że nasze doświadczenia zgromadzone w tych dziedzinach, zaprocentują również podczas współpracy z IAB – mówi Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies.
Zobacz również
Warszawska spółka specjalizuje się w Big Data marketingu oraz monetyzacji danych. Jej działalność opiera się na analityce wielkich zbiorów danych o internautach w chmurze obliczeniowej, która znajduje zastosowanie w marketingu (personalizacja reklam i ich targetowanie nawet do wąskich grup odbiorców) oraz szeroko rozumianym consultingu (optymalizacja procesów biznesowych).
Cloud Technologies jest też twórcą narzędzi pozwalających na prowadzenie efektywnych działań marketingowych, m.in. behavioralengine.com, pierwszej i największej w Polsce platformy DMP (Data Management Platform), gromadzącej i przetwarzającej dane o użytkownikach Sieci, a także platformy mailingexchange.com, umożliwiającej realizację e-mailingów w modelu Programmatic Buying. W zasięgu narzędzi analitycznych Cloud Technologies znajduje się praktycznie każdy polski internauta.
Wśród ponad 200 członków IAB Polska znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Biorąc pod uwagę liczbę członków IAB Polska jest czwartym pod względem wielkości IAB na świecie.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing