Firmy chcą wspólnie stworzyć „szytą na miarę” ofertę dla marketerów i wydawców.
Umowa zakłada wymianę wiedzy pomiędzy dwoma podmiotami w zakresie planowania kampanii i wykorzystania danych w reklamie internetowej oraz wzajemną obsługę klientów. Na bazie dotychczasowych usług, Cloud Technologies i Grupa Media Direction, chcą tworzyć indywidualne rozwiązania dla marketerów i wydawców.
Zobacz również
– Dzięki współpracy z Cloud Technologies, liderem rynku big data marketingu w Polsce, wzrosną nasze kompetencje w obszarze data consultingu. Połączenie wiedzy, technologii, naszej siły zakupowej oraz wysokich umiejętności w zakresie planowania komunikacji pozwoli nam realizować jeszcze bardziej skuteczne i optymalne kosztowo kampanie w Internecie – tłumaczy Jacek Hendigery z Media Direction.
– Media Direction ma na swoim koncie wiele sukcesów, realizuje kampanie dla największych światowych marek, w tym także planuje działania online. To dla nas naturalny partner. Firma planując kampanie może korzystać z naszych danych, może też poszerzyć portfolio usług o oferowane przez nas rozwiązania takie jak Data Management Platform czy Data Exchange. Współpraca z Grupą Media Direction daje nam możliwości pozyskania nowych klientów, ale także stworzenia wspólnej oferty – tłumaczy Piotr Prajsnar z Cloud Technologies, firmy, do której należy jedna z największych na świecie hurtownia danych o preferencjach i zachowaniach internautów, która zbiera dane o użytkownikach sieci w 187 państwach i przetwarza już ponad 3 mld anonimowych profili internautów.
– Motywacją do strategicznej współpracy naszych spółek są z sukcesem zrealizowane wpólnie projekty m.in. działania dla klienta z branży ubezpieczeniowej jak również dla klientów z branży motoryzacyjnej – dodaje Grzegorz Kosiński z Audience Network należącej do grupy Cloud Technologies.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Grupa Media Direction rozpoczęła działalność w 1998 roku, wielokrotnie nagradzany za zrealizowane kampanie dom mediowy, który jest częścią Omnicom Media Group – globalnej sieci agencji mediowych wyspecjalizowanych w planowaniu komunikacji i zakupie mediów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing