CluePR z Frisco.pl

Agencja CluePR zajmie się obsługą Frisco.pl – jednego z największych e-supermarketów w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2016-06-02

W ramach współpracy, agencja będzie przede wszystkim odpowiedzialna za wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki „Nie idź na zakupy”, która ma zachęcać klientów do zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach. Do zadań agencji będzie należało prowadzenie biura prasowego, koordynacja akcji niestandardowych i działania z blogerami.

Projekt koordynować będą Marta Drogosz, Aleksandra Wysocka i Agnieszka Ciesek z działu Lifestyle&Brand PR w CluePR. Po stronie Frisco.pl za koordynację projektu odpowiada Maria Najda.

Umowa została zawarta na rok. Agencję wybrano poprzez przegląd ofert.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj