TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CNN International Commercial z nowymi ekspertami ds. reklamy cyfrowej i strategii

Do zespołu CNN International Commercial (CNNIC) dołączyło dwóch nowych ekspertów od reklamy cyfrowej i strategii. Nowi menedżerowie, którzy mają rozbudować możliwości reklamowe platform CNN, przeszli do firmy z Buzzfeed i Box Plus.
O autorze
2 min czytania 2017-09-08

Brandon Keenen objął w CNNI nowoutworzone stanowisko Senior Digital Commercial Directora. Zanim dołączył do CNNIC pełnił funkcję Senior Directora w Buzzfeed Europe. Wcześniej pracował również w AOL i Gigya. Keenen ma bogate doświadczenie w pracy w mediach, przez 15 lat zajmował się m.in. sprzedażą, zarządzaniem i rozwojem technologii. W CNNIC Keenen będzie zarządzał globalnym zespołem dyrektorów ds. cyfrowych i współpracował z zespołami CNN ds. reklamy, by tworzyć kampanie dla licznych klientów nadawcy wykorzystujące wszystkie dostępne platformy CNN. Keenen będzie również odpowiedzialny za pozyskanie nowych klientów zainteresowanych cyfrowymi rozwiązaniami oferowanymi przez CNN, i wprowadzenie nowych usług, wykraczających poza tradycyjne modele reklamowe, oraz budowanie strategii wprowadzania nowych marek, które działają w obszarze cyfrowych technologii.

Pippa Scaife również objęła nowoutworzone stanowisko w CNNIC. Jako Commercial Director skupi się na rozwijaniu partnerstw wokół Great Big Story; niezależnej firmy medialnej zajmującej się storytellingiem w formie filmowo-reportażowej. CNN, niedawno zainwestowała w firmę 40 milionów dolarów, które mają zostać przeznaczone na uruchomienie sieci typu always-on w drugiej części 2018 roku. Scaife będzie również odpowiedzialna za budowanie strategii komercyjnej CNNIC dla Bem News – firmy technologiczno-medialnej prowadzonej przez znanego Youtuber Casey’a Neistata. Scaife będzie pracować z Keenenem, dyrektorami ds. cyfrowych CNNIC oraz zespołami ds. sprzedaży, nad nowymi rozwiązaniami dla klientów, które pozwolą opracować takie kampanie jak te dla All Nippon Airways, Genesis, Dubai Tourism i Korean Air. Scaife pracowała wcześniej dla Box Plus, największego muzycznego nadawcy telewizyjnego w Wielkiej Brytanii jako Head of Business Development, zajmowała również stanowiska menedżerskie w SonyPlaystation i Spotify.

Keenen i Scaife będą pracować w londyńskiej siedzibie firmy. Oboje będą raportować bezpośrednio do Roba Bradley’a, wiceprezesa ds. komercyjnej strategii cyfrowej w CNN International Commercial. Będą też blisko współpracować nad budowaniem kampanii wykorzystujących wszystkie platformy CNN z pozostałymi menedżerami CNNIC: Sunitą Rajan, starszą wiceprezes ds. sprzedaży reklamy w regionie Azji i Pacyfiku, Petrą Malenicką, starszą wiceprezes ds. sprzedaży reklamy w Europie Zachodniej i Amerykach oraz Cathy Ibal, odpowiedzialną za regionalną sprzedaż reklam.

„Włączenie do zespołu nowych osób, to wynik szeroko zakrojonej transformacji CNN International Commercial. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju działalności w obszarze digital, przy jednoczesnym utrzymaniu pozycji lidera na globalnym rynku reklamy telewizyjnej” powiedział Rani Raad, prezes CNN International Commercial. „Brandon i Pippa, którzy będą blisko współpracować z zespołami ds. sprzedaży nad dostarczeniem klientom kompleksowej oferty łączącej rich data, digital i duży zasięg naszych kanałów telewizyjnych, odegrają ważną rolę w osiągnięciu tego celu. Już widzimy duży wzrost w liczbie kampanii realizowanych na platformach cyfrowych, natomiast trzy czwarte kampanii, które realizujemy w ogóle, łączy działania w telewizji, na platformach cyfrowych i w social media. Mam nadzieję, że ten model będzie się rozwijał wraz z naszą ofertą.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj