Brandon Keenen objął w CNNI nowoutworzone stanowisko Senior Digital Commercial Directora. Zanim dołączył do CNNIC pełnił funkcję Senior Directora w Buzzfeed Europe. Wcześniej pracował również w AOL i Gigya. Keenen ma bogate doświadczenie w pracy w mediach, przez 15 lat zajmował się m.in. sprzedażą, zarządzaniem i rozwojem technologii. W CNNIC Keenen będzie zarządzał globalnym zespołem dyrektorów ds. cyfrowych i współpracował z zespołami CNN ds. reklamy, by tworzyć kampanie dla licznych klientów nadawcy wykorzystujące wszystkie dostępne platformy CNN. Keenen będzie również odpowiedzialny za pozyskanie nowych klientów zainteresowanych cyfrowymi rozwiązaniami oferowanymi przez CNN, i wprowadzenie nowych usług, wykraczających poza tradycyjne modele reklamowe, oraz budowanie strategii wprowadzania nowych marek, które działają w obszarze cyfrowych technologii.
Pippa Scaife również objęła nowoutworzone stanowisko w CNNIC. Jako Commercial Director skupi się na rozwijaniu partnerstw wokół Great Big Story; niezależnej firmy medialnej zajmującej się storytellingiem w formie filmowo-reportażowej. CNN, niedawno zainwestowała w firmę 40 milionów dolarów, które mają zostać przeznaczone na uruchomienie sieci typu always-on w drugiej części 2018 roku. Scaife będzie również odpowiedzialna za budowanie strategii komercyjnej CNNIC dla Bem News – firmy technologiczno-medialnej prowadzonej przez znanego Youtuber Casey’a Neistata. Scaife będzie pracować z Keenenem, dyrektorami ds. cyfrowych CNNIC oraz zespołami ds. sprzedaży, nad nowymi rozwiązaniami dla klientów, które pozwolą opracować takie kampanie jak te dla All Nippon Airways, Genesis, Dubai Tourism i Korean Air. Scaife pracowała wcześniej dla Box Plus, największego muzycznego nadawcy telewizyjnego w Wielkiej Brytanii jako Head of Business Development, zajmowała również stanowiska menedżerskie w SonyPlaystation i Spotify.
Zobacz również
Keenen i Scaife będą pracować w londyńskiej siedzibie firmy. Oboje będą raportować bezpośrednio do Roba Bradley’a, wiceprezesa ds. komercyjnej strategii cyfrowej w CNN International Commercial. Będą też blisko współpracować nad budowaniem kampanii wykorzystujących wszystkie platformy CNN z pozostałymi menedżerami CNNIC: Sunitą Rajan, starszą wiceprezes ds. sprzedaży reklamy w regionie Azji i Pacyfiku, Petrą Malenicką, starszą wiceprezes ds. sprzedaży reklamy w Europie Zachodniej i Amerykach oraz Cathy Ibal, odpowiedzialną za regionalną sprzedaż reklam.
„Włączenie do zespołu nowych osób, to wynik szeroko zakrojonej transformacji CNN International Commercial. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju działalności w obszarze digital, przy jednoczesnym utrzymaniu pozycji lidera na globalnym rynku reklamy telewizyjnej” powiedział Rani Raad, prezes CNN International Commercial. „Brandon i Pippa, którzy będą blisko współpracować z zespołami ds. sprzedaży nad dostarczeniem klientom kompleksowej oferty łączącej rich data, digital i duży zasięg naszych kanałów telewizyjnych, odegrają ważną rolę w osiągnięciu tego celu. Już widzimy duży wzrost w liczbie kampanii realizowanych na platformach cyfrowych, natomiast trzy czwarte kampanii, które realizujemy w ogóle, łączy działania w telewizji, na platformach cyfrowych i w social media. Mam nadzieję, że ten model będzie się rozwijał wraz z naszą ofertą.”
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]