CNN centralizując zarządzanie i strategię działalności komercyjnej wdraża bardziej zintegrowane, sprawne oraz globalne podejście do oceny potrzeb rynku, opracowywanych rozwiązań i współpracy z partnerami.
Aby w pełni osiągnąć założone cele oraz kontynuować komercyjne sukcesy marki w ciągu najbliższej dekady, Rani Raad będzie ściśle współpracować z działem sales and international w WarnerMedia w zakresie działalności reklamowej i dystrybucyjnej, a także prowadzić międzynarodowy biznes poprzez CNN International Commercial. Raad będzie czuwał również nad optymalizacją bezpośrednich przychodów CNN Worldwide i maksymalizował komercyjny potencjał rozwoju nowych produktów.
Zobacz również
Od tej chwili Raad bezpośrednio podlega Jeffowi Zuckerowi, który obejmuje stanowiska chairman, WarnerMedia News and Sports oraz president w CNN Worldwide.
– To jest idealny czas na to, aby platformy CNN Worldwide generowały dla nas bardziej strategiczne przychody. Jestem pewien, że poprzez zaangażowanie Raniego i odpowiednie dostosowanie jego zespołu do reszty organizacji CNN, możemy pracować jeszcze efektywniej. Ta zmiana z pewnością stworzy też nowe możliwości współpracy z naszymi klientami na całym świecie – powiedział Jeff Zucker.
Rani Raad pracuje dla CNN od 22 lat, a swoją karierę w firmie rozpoczął w Nowym Jorku. W trakcie tego czasu obejmował szereg wysokich, międzynarodowych stanowisk w CNN i WarnerMedia. W 2013 roku, w ramach uruchomienia CNN International Commercial (CNNIC) połączył wszystkie obszary współpracy komercyjnej CNN poza Stanami Zjednoczonymi, obejmujące reklamę, patronaty, sprzedaż i licencjonowanie treści, reklamę zewnętrzną, marketing, a także dział ds. widowni i danych. Od tego czasu Raad jako prezes CNNIC rozwinął działalność stacji, wprowadzając międzyplatformowe rozwiązania oraz opartą na danych strategię, dające większe możliwości cyfrowe – tak, aby dostosować usługi do szerokiego zakresu potrzeb odbiorców w ponad 200 krajach na całym świecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Nigdy dotąd nie widziałem, żeby stacja CNN była tak znacząca i wpływowa – zarówno w USA, jak i na arenie międzynarodowej. Okres zmian strukturalnych na rynku mediów, zwiększone zapotrzebowanie na sprawdzone wiadomości, a także wpływ COVID-19 na gospodarkę zasadniczo zmieniają sposób, w jaki powinniśmy współpracować z naszymi partnerami. Mając na uwadze wysoką jakość naszej marki, zaawansowane rozwiązania, a także ogólnoświatowy zasięg stacji, ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej wydaje się umożliwienie naszym partnerom – gdziekolwiek się oni znajdują – większego i szybszego dostępu do pełnego zestawu usług CNN – powiedział Rani Raad.
Słuchaj podcastu NowyMarketing