CNN Film School to globalna inicjatywa powstała w ramach partnerstwa Genesis, luksusowej marki motoryzacyjnej, oraz CNN International Commercial (CNNIC), obejmującego usługi reklamowe i umowę sponsorską.
W centrum CNN Film School, które zadebiutowało w tym tygodniu, znajdują się seria krótkich wideo oraz artykuły o sztuce filmowej. W ramach serii ukażą się wypowiedzi czołowych reżyserów, dziennikarzy, profesjonalistów oraz talentów z branży filmowej i telewizyjnej o tym, jak tworzyć wybitne historie za pomocą mediów wizualnych. W trakcie tego roku wszystkie treści będą publikowane w specjalnie dedykowanej zakładce portalu CNN. Mając na uwadze mistrzowskie produkcje znanych twórców filmowych, celem serii jest pokazanie magii filmowania oraz inspiracja i kształcenie kolejnych pokoleń artystów z całego świata.
Zobacz również
Ponadto inicjatywa CNN Film School będzie obejmować program stypendialny, w ramach którego czterech studentów z Korei Południowej i Stanów Zjednoczonych będzie miało okazję stworzyć własne mikrodokumenty i urzeczywistnić swoje twórcze marzenia. Każda z osób na produkcje filmowe otrzyma dotację w wysokości 15 000 dolarów, a także profesjonalną opiekę mentorską i nadzór zespołu CNN pracującego nad tym projektem. Końcowe produkcje uczestników zostaną opublikowane na stronie internetowej CNN Film School, a następnie dla stypendystów zostanie zorganizowany pokaz filmowy, na którym będą zaprezentowane ich prace.
Poza sponsorowaniem serii filmów CNN Film School oraz programu stypendialnego, w ramach partnerstwa z Genesis zostaną wyprodukowane trzy filmy branded contentowe autorstwa studia Create należącego do CNNIC. Produkcje będą zaproszeniem widzów do śledzenia procesu twórczości wybranych artystów. Pierwsza, która ukaże się w marcu, będzie o Jinnie Seo, autorce instalacji z Korei Południowej, opowiadającej o tym, jak czerpie inspirację z natury, tradycyjnej kultury Korei i własnych wspomnień.
– To zaszczyt uczestniczyć w tak wspaniałych projektach z partnerami, którzy podzielają te same wartości i przekonania. Cieszymy się, że ponownie możemy współpracować z naszym wieloletnim partnerem Genesis, aby inspirować młodych filmowców i wnieść swój wkład w przyszłość branży filmowej. Celem CNN Film School, programu stypendialnego oraz filmów brandent contentowych jest pokazanie i uznanie artyzmu będącego podstawą niezwykłych historii opowiedzianych techniką filmową – Rob Bradley, senior vice president CNN International Commercial.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Możliwość współpracy z CNN to ogromna przyjemność dla Genesis. Wierzymy, że w ramach tego partnerstwa uda nam się skutecznie przekazać podzielane przez nas wartości oraz wiarę w młode pokolenie – zwłaszcza w branży filmowej i sztuce. Mamy również nadzieję, że nasze wsparcie dla serii wideo CNN Film School, programu stypendialnego, a także filmów branded contentowych zachęcą młodych twórców do dalszej pracy twórczej – Ina Lee, vice president Genesis Global Customer Experience Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing