Co by było, gdyby zamiast nazwiska zawodnika na koszulce było napisane „szampon 9.99”? Nieszablonowa reklama brazylijskiego supermarketu

Co by było, gdyby zamiast nazwiska zawodnika na koszulce było napisane „szampon 9.99”? Nieszablonowa reklama brazylijskiego supermarketu
O reklamie brazylijskiej drużyny Fluminense de Feira pisze cały świat. Niestety, kreatywność marketera nie pomogła drużynie wygrać meczu.
O autorze
0 min czytania 2017-04-07

fot. pexels.com

Lokalny supermarket w Bahia, który jest sponsorem czwartoligowego Fluminense de Feira, postanowił w innowacyjny sposób użyć numerków zawodników na koszulkach do reklamowania oferty swojego sklepu i przyciągnięcia klientów. W jaki sposób?

Dany produkt ze sklepu jest umieszczony nad numerem gracza, który służy jako jego cena.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W powyższym przypadku, wiesz, że pizzę kupisz już za $10.98, a na szampon Palmolive wydasz $5,98.

Dyrektor ds. marketingowych zespołu, Xiko Melo, powiedział, że to było konieczne, ponieważ brazylijska federacja piłkarska nie daje dużych zasobów klubom piłkarskim spoza pierwszej ligi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Taki rodzaj promocji przenosi lokalny sponsoring w inny wymiar. Szkoda tylko, że nie idzie on w parze z wynikami. Mecz, na którym zaprezentowano koszulki Fluminense de Feira przegrała z Vitorią de Bahia aż 0:6.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się