Papaya Films, w ramach przedsięwzięcia „Papaya Films Original Series”, zaprasza do współpracy filmowców i oferuje im granty na realizację ultrakrótkometrażowych, bo maksymalnie 3 minutowych, filmów na dowolny temat. Wszystko po to, by dać im szansę na realizację własnych, niekomercyjnych pomysłów. Najnowszy z odcinków z serii promuje wegetarianizm, ekologię i zrównoważony rozwój.
Zobacz również
Za temat ten wzięła się Julia Rogowska, weganka która na stałe współpracuje z domem produkcyjnym Papaya Films.
„Kiedy dostałam propozycję dołączenia do projektu, tematyka wegańska była dla mnie naturalnym wyborem. Wreszcie miałam szansę zrobić film o tym, co mnie rusza i mam nadzieję, że ruszy też innych. Wybrałam lekką formę, bez straszenia, bo wierzę, że w ten sposób mam szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a przede wszystkim nie tylko do wegetarian” – tłumaczy Julia Rogowska
Zamiast epatować kolejnymi dramatycznymi zdjęciami z rzeźni lub ferm futerkowych Julia Rogowska poszła pod prąd i postanowiła zniechęcić fashionistki do naturalnych skór w zupełnie inny sposób. Zrobiła to, pokazując im jak wiele łączy i jak wiele dzieli krowy i …ananasy. Skąd taki pomysł? Bo to właśnie z tych egzotycznych owoców na Filipinach wytwarzana jest eko-skóra, z której polska projektantka z Katowic, Elżbieta Lelek, szyje modne i oryginalne torebki PIÑANA BAG.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Papaya Film stoi również za jedną z ciekawszych reklam, które w ostatnim czasie pokazywaliśmy w naszym cyklu „Reklama dnia” – spotem-teledyskiem stworzonym dla marki Johnnie Walker z udziałem Dawida Podsiadło i Bogusława Lindy.
PS 2
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia.