W ubiegłym roku kontynuowaliśmy działania w wyznaczonych wcześniej kierunkach. Rozbudowywaliśmy wewnętrzną postprodukcję, która daje nam jeszcze większe pole do robienia projektów contentowych od początku do końca pod naszym dachem (często są to bardzo duże i wymagające projekty). Przy spotach do Tv tradycyjnie współpracujemy z domami postprodukcyjnymi.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
SKŁAD
Skład produkcyjny nieustanie się powiększa. Zwiększenie zatrudnienia zaowocowało pozyskaniem nowych kompetencji – od jesieni 2017 mamy na pokładzie reżysera/operatora do projektów contentowych, w kierunku których cały czas się rozwijamy. Dzięki temu szybkość i elastyczność w naszej pracy jest jeszcze większa. Na tym polu to nie jest nasze ostatnie słowo, a można powiedzieć, że jest to początek czegoś większego o czym poinformujemy niedługo 🙂
PROJEKTY WŁASNE – F25 CREATIVE STORIES
Bardzo lubimy wspierać twórców w ich autorskich pomysłach. Poprzedni rok przyniósł na tym polu bardzo ciekawe produkcje m.in; teledysk dla amerykańskiego producenta ESKMO, klip promujący nowy serial stacji AXN Ultraviolet, Playstation VR, oraz klip promujący debiutancki album młodego twórcy Żabsona.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W 2018 pojawią się kolejne projekty w ramach serii F25 Creative Stories.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PRZYKŁADY PRODUKCJI
W naszej pracy od początku stawiamy na jakość i na partnerską współpracę z Klientami.
W 2017 realizowaliśmy kampanie dla takich marek jak: Allegro, OLX, Nike, Frisco.pl, Samsung, Virgin Mobile, TransferGO, Credit Agricole, Lipton, ECHO Investments, Totolotek, AVON, PZPN, 4Mobility i wiele innych.
Poniżej kilka wybranych linków:
Echo Inwestments – Browary Warszawskie:
OLX Szef Internetów – dwie serie, w sumie 12 odcinków serialu. W pierwszej serii wystąpili: Bohdan Łazuka, Michał Milowicz:
W drugiej serii do Michała Milowicza dołączył Andrzej Zieliński:
Allegro Moda – jeden z pięciu spotów przygotowanych do TV:
ALEO czyli Szef Wszystkich Szefów rozkazuje, spot nagradzany w 2017 roku w konkursie KTR:
TransferGO – Piotr Żyła i jego fair play:
Frisco.pl i ciekawa kampania w niepowtarzalnym stylu:
Sesje Nike – wybrane przykłady:
2018
2018 będzie dla nas bardzo ważny, we wrześniu świętujemy dziesięciolecie F25!
Dziękuję wszystkim, którzy z nami byli w zeszłym roku i działajmy dalej!
To będzie dobry rok!
Pozdrawiam Was!
Autor:
Marcin Dworucha, Managing Director F25