Coca-Cola mówi głosem Krystyny Czubównej, Sary James i Bartłomieja Topy

Coca-Cola mówi głosem Krystyny Czubównej, Sary James i Bartłomieja Topy
W kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. To wszystko za sprawą współpracy z trzema wyjątkowymi osobowościami świata kultury i rozrywki – Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą.
O autorze
1 min czytania 2024-09-10

W kolejnej odsłonie cyklicznej kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” pojawiły się głosy Krystyny Czubównej, Sary James i Bartłomieja Topy. Coca-Cola wykorzystała także w materiałach promocyjnych charakterystyczne dźwięki towarzyszące delektowaniu się napojem, takie jak otwieranie, przelewanie czy unoszenie się bąbelków. 

W centrum wizualnych elementów znajduje się również nowa typografia, wspierana przez sztuczną inteligencję. Aby ją stworzyć, algorytm detekcji obiektów sprawdził ponad 100 tysięcy zdjęć cech charakterystycznych Coca-Cola i na tej podstawie wygenerował słowa oraz wiadomości, pozwalając produktowi po raz pierwszy „mówić”. 

– Zawsze wiedzieliśmy, że Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny mają smak, który mówi sam za siebie, ale chcieliśmy zaakcentować, co ma do powiedzenia i zaprosić fanów do odkrywania go na nowo. Od lat staramy się angażować naszych konsumentów poprzez niestandardowe działania, jednak jeszcze nigdy nie oddawaliśmy głosu samym produktom. Aż do teraz – mówi Weronika Lipińska, Senior Brand Manager w Coca-Cola Polska.

– Dając konsumentom narzędzia do interakcji z nami na platformach, na których już działają, oferujemy autentyczne doświadczenia, które budują codzienne zaangażowanie i umacniają nasze relacje – dodaje Oana Vlad, Senior Director of Global Strategy w Coca-Cola.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing