Dzięki technologii VR możemy zwiedzić innowacyjną fabrykę Coca-Coli w Radzyminie lub wziąć udział w organizowanych przez firmę wydarzeniach dla społeczności lokalnych. Do prezentacji wykorzystano gogle Samsung Gear VR. Film jest także dostępny w kanale YouTube, dzięki czemu każdy może obejrzeć go przy pomocy smartfona i kartonowych gogli.
„Chcieliśmy naszym odbiorcom dać coś więcej niż suche dane. Film VR jest kompleksowym doświadczeniem, które pozwala lepiej zrozumieć i poczuć skalę i jakość naszych inwestycji w Polsce. Doświadczenie wirtualnej rzeczywistości to również świetna zabawa, a nasza marka jest przecież o doświadczaniu pozytywnych emocji.” – powiedziała Anna Solarek, Dyrektor ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland Services.
Zobacz również
Do stworzenia raportu w formie video360 użyto specjalnej kamery do produkcji filmów sferycznych. Dzięki tej technologii widz może rozglądać się we wszystkich kierunkach, co pozwala mu przeżywać bardzo silne poczucie udziału w danej scenie.
W sześciominutowym filmie można odwiedzić fabrykę Coca-Cola w Polsce oraz uczestniczyć we wspieranych przez firmę Coca-Colę wydarzeniach, takich jak warsztaty aktywizujące zawodowo kobiety „Sukces to Ja” czy konferencja „Zwolnieni z teorii”. Oprócz części wideo zawarto również szereg animacji prezentujących najważniejsze dane.
Za stworzenie video 360 odpowiada firma Immersion z Warszawy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing