Coca-Cola opowiada o swoim wkładzie w polską gospodarkę za pomocą wirtualnej rzeczywistości

Tegoroczny Raport Ekonomiczno-Społeczny systemu Coca-Cola ma niecodzienną formę. Zamiast klasycznej książeczki z danymi firma stworzyła film w wirtualnej rzeczywistości, który przenosi odbiorcę w świat systemu Coca-Cola.
O autorze
1 min czytania 2017-10-04

Dzięki technologii VR możemy zwiedzić innowacyjną fabrykę Coca-Coli w Radzyminie lub wziąć udział w organizowanych przez firmę wydarzeniach dla społeczności lokalnych. Do prezentacji wykorzystano gogle Samsung Gear VR. Film jest także dostępny w kanale YouTube, dzięki czemu każdy może obejrzeć go przy pomocy smartfona i kartonowych gogli.

„Chcieliśmy naszym odbiorcom dać coś więcej niż suche dane. Film VR jest kompleksowym doświadczeniem, które pozwala lepiej zrozumieć i poczuć skalę i jakość naszych inwestycji w Polsce. Doświadczenie wirtualnej rzeczywistości to również świetna zabawa, a nasza marka jest przecież o doświadczaniu pozytywnych emocji.” – powiedziała Anna Solarek, Dyrektor ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland Services.

Do stworzenia raportu w formie video360 użyto specjalnej kamery do produkcji filmów sferycznych. Dzięki tej technologii widz może rozglądać się we wszystkich kierunkach, co pozwala mu przeżywać bardzo silne poczucie udziału w danej scenie.

W sześciominutowym filmie można odwiedzić fabrykę Coca-Cola w Polsce oraz uczestniczyć we wspieranych przez firmę Coca-Colę wydarzeniach, takich jak warsztaty aktywizujące zawodowo kobiety „Sukces to Ja” czy konferencja „Zwolnieni z teorii”. Oprócz części wideo zawarto również szereg animacji prezentujących najważniejsze dane. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za stworzenie video 360 odpowiada firma Immersion z Warszawy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing