Coca-Cola partnerem 4 międzynarodowych festiwali muzyki. Do wygrania VIP-owskie wejściówki

Untold, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin i Fest Festival to cztery festiwale muzyczne, do których Coca-Cola dołącza jako partner. Marka zaprasza widzów z całego świata do wspólnego oglądania tych widowiskowych wydarzeń muzycznych oraz daje im możliwość zdobycia VIP-owskich wejściówek.
O autorze
1 min czytania 2022-06-14

„Open Happiness”, „Taste The Feeling”, „#RealMagic” – pod tymi hasłami Coca-Cola już od 50 lat w Polsce i od 136 lat na świecie dostarcza nowych wrażeń, potwierdzając, że życie warto smakować na różne sposoby. Marka zapewnia nie tylko kultowe napoje, ale także dzieli się magią wyjątkowych wydarzeń muzycznych. Chcąc dzielić się pozytywnymi wrażeniami i emocjami, Coca-Cola po raz kolejny objęła partnerstwo nad międzynarodowymi festiwalami, które łączą ludzi na całym świecie. 

Dzięki Coca-Cola będziemy mogli zobaczyć kilka fascynujących wydarzeń muzycznych roku. Elektryzujący dźwiękami, efektami wizualnymi, miejscem i klimatem – Untold. Rumuński festiwal odbędzie się w dniach od 4 do 7 sierpnia i będzie prawdziwym świętem muzyki elektronicznej, podczas którego zobaczymy 200 artystów.

Kolejny festiwal, którego partnerem została Coca-Cola, to budapesztański Sziget Festival zaplanowany na dni 10-15 sierpnia. Na jego scenie wystąpią gwiazdy muzyki rockowej, alternatywnego rocka oraz pop-u.

Coca-Cola dołączyła także jako partner do Fest Festival, który odbędzie się w Polsce, a dokładnie na terenie Parku Śląskiego w Chorzowie między 10-13 sierpnia. Na 9 scenach głównych zagrają muzycy z całego świata reprezentujący pełen energii i zróżnicowanych gatunków line-up. Wydarzeniu towarzyszyć będą panele dyskusyjne, warsztaty, spotkania z influencerami oraz artystami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ostatnim w sezonie letnim festiwalem wspieranym przez Coca-Cola jest pełna różnorodnych brzmień spektakularna Lollapalooza Berlin, która odbędzie się w weekend 24-25 września.

Co więcej, dzięki Coca-Cola można wygrać VIP-owskie wejściówki na wszystkie wspomniane festiwale. Wystarczy tylko kupić napój marki i ściągnąć jej aplikację na: www.cokeurl.com/apppl, a następnie wpisać do niej kod spod zawleczki puszki lub nakrętki, by w ten sposób sprawdzić, czy udało się wygrać. Szczęśliwiec, który zdobędzie pakiet na jeden z czterech wydarzeń, będzie mógł zabrać ze sobą dwójkę znajomych i spędzić z nimi bajeczny czas przy dobrej muzyce. W ramach VIP experience, Coca-Cola zapewnia podróż, pobyt oraz wstęp na koncerty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się