W brazylijskim mieście Sao Paolo pojawiła się Coca-Cola w wyjątkowym opakowaniu opatrzonym wizerunkiem Thora. To efekt współpracy marki z Marvelem, technologicznym brandem Inuru oraz firmą zajmującą się dostawą jedzenia i produktów codziennego użytku – Rappi. Tradycyjna etykieta Coca-Coli została wzbogacona o rozwiązanie oparte o technologię OLED. Dzięki temu symbol słynnego młota Thora – bohatera filmów Marvela… podświetla się.
Zobacz również
Butelki z limitowanej edycji dla fanów Thora (i innowacyjnych rozwiązań technologicznych) można kupić, zamawiając Coca-Colę w aplikacji Rappi, dostępnej dla konsumentów mieszkających w Ameryce Łacińskiej. Aby aktywować instalację, która podświetla młot Thora, wystarczy dotknąć opakowania Coca-Coli. Stworzenie świecącej miejscami etykiety stało się możliwe dzięki zastosowaniu cienkich jak papier diod LED.
W mediach społecznościowych pojawiły się nagrania wideo, na których posiadacze butelek Coca-Coli ze świecącą etykietą pokazują, jak dokładnie wygląda produkt i w jaki sposób aktywować diody OLED.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak zaznaczają przedstawiciele Inuru: „stworzenie specjalnej edycji opakować napojów Coca-Cola to kamień milowy w zakresie innowacji marketingowych i zrównoważonego rozwoju”.
Zdjęcie główne: Facebook
PS Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
W kampanii „Recycle Me” Coca-Cola zachęca fanów napoju do recyklingu. W ramach akcji powstały reklamy, w których wykorzystano zdeformowane logo.