Coca-Cola rozszerza portfolio o zupełnie nowy i wyjątkowy napój energetyzujący – Coca-Cola Energy

Nowy produkt w portfolio marki to pierwszy na rynku napój energetyzujący o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. Wyróżnia go nie tylko unikalny smak, ale też skład., bowiem Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B.
O autorze
1 min czytania 2019-08-01

– Opracowując recepturę Coca-Cola Energy, położyliśmy nacisk na dwa kluczowe aspekty. Po pierwsze, zależało nam, aby nasz napój energetyzujący zawierał składniki pochodzenia naturalnego, a po drugie, żeby charakteryzował się wyjątkowym i orzeźwiającym smakiem zbliżonym do Coca-Cola. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć te cele i dlatego zachęcamy do dzielenia się pozytywną energią, która stanowi esencję naszego produktu – mówi Kaija Kevvai, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola Energy to także charakterystyczna i atrakcyjna identyfikacja wizualna. Nowość została stworzona z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania.

Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa.

Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową 360 stopni, która potrwa 3 miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing