Tegoroczna edycja pod hasłem „Wszystkie ręce na pokład” to inauguracja długofalowej kampanii „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowanej na najbliższe 11 lat. Ma to związek z globalną ambicją firmy World Without Waste (Świat Bez Odpadów), zakładającej, że do 2030 roku Coca-Cola pomoże zebrać i poddać recyklingowi tyle butelek i puszek, ile trafia od firmy na rynek. Coca-Cola od kilku lat współpracuje z gminami, ekspertami, organizacjami pozarządowymi i innymi firmami, aby pomóc w rozwiązaniu problemu zanieczyszczenia środowiska odpadami opakowaniowymi. Teraz Coca-Cola chce zaprosić do wspólnego działania także konsumentów z całej Polski.
W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab (greenlab.pl), dzięki której poszerzą swoją wiedzę na tematy środowiskowe, znajdą garść inspiracji, w tym infografiki bogate w praktyczne porady, np. jak segregować odpady. Na stronie znajdą się również ciekawe wywiady oraz wideo, a także konkursy angażujące użytkowników do wprowadzenia pozytywnych zmian we własnym otoczeniu.
Zobacz również
– Jesteśmy świadomi problemu zanieczyszczenia świata odpadami i nie jest on nam obojętny. Nie chcemy być jedynie częścią problemu, chcemy być też częścią rozwiązania. Dlatego wciąż podejmujemy działania, które pozwolą nam realizować naszą ambicję. Jesteśmy przekonani, że u podstawy każdej trwałej zmiany leży edukacja – tak powstał pomysł na naszą nową kampanię edukacyjną skierowaną do konsumentów z całego kraju. Wierzymy, że jedynie dzięki wspólnym działaniom możemy łatwiej i szybciej osiągnąć cel, jakim jest świat bez odpadów – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services.
Akcję „Wszystkie ręce na pokład!” wspierają Fundacja Coca-Cola oraz Fundacja Nasza Ziemia, a także media wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska. Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach