Akcja promocyjna obejmuje kampanię spotową oraz sponsoringową. Jej celem jest zainteresowanie słuchaczy produktami marki TaoTao, które można wykorzystać do przygotowania azjatyckich potraw, a także jako ciekawe urozmaicenie dań europejskich.
Marka TaoTao jest obecna w Polsce już od ponad 20 lat, jako niekwestionowany lider rynku sosów i makaronów orientalnych. W swoim bogatym portfolio posiada produkty azjatyckie o oryginalnych recepturach, z których topowe to m.in. sos sojowy z wysoką zawartością nasion soi, sos słodko-pikantny chili czy też lekkostrawny makaron ryżowy nitki TaoTao.
Zobacz również
Azjatyckie smaki cieszą się w naszym kraju wciąż rosnącą popularnością. Ponadto Konsumenci coraz częściej używają produktów TaoTao bardziej uniwersalnie – do typowo europejskich dań czy też urozmaicenia zup. Prowadzone działania reklamowe mają pomóc jeszcze szerzej dotrzeć z naszą ofertą do wielbicieli inspiracji kulinarnych – mówią pracownicy Działu Marketingu TAN-VIET International S.A. (dystrybutor marki TaoTao).
Zarekomendowaliśmy marce TaoTao kampanię radiową ze względu na duży potencjał tego medium w okresie wakacyjnym. Dzięki wybranym stacjom możemy dotrzeć do stosunkowo zróżnicowanej grupy docelowej kampanii – mówi Bartosz Zientek z domu mediowego Codemedia.
Kampania została zaplanowana na trzy tygodnie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing