Coffee Noir ― detektywistyczna gra biznesowa

Biznes, kryminał i klimat noir — to wyjątkowo innowacyjne połączenie, mające szansę ożywić rynek gier edukacyjnych, który wciąż szuka sposobów na to, jak efektownie pogodzić ze sobą misję przekazywania wiedzy z potrzebą zapewnienia graczom inteligentnej rozrywki.
O autorze
1 min czytania 2016-12-05

Coffee Noir to fabularna, przeglądarkowa gra edukacyjna z szatą graficzną nawiązującą do klasycznych amerykańskich komiksów i strukturą narracyjną przywodzącą na myśl styl powieści kryminalnych. Kształtuje umiejętności negocjacyjne, uczy efektywnej sprzedaży oraz zarządzania przedsiębiorstwem. Aspekt konwersacyjny gry (dialogi z 11 postaciami) pozwala na przećwiczenie nabywanych umiejętności w rozmowach biznesowych.

Na tropie sprawcy

Jest rok 2041. W alternatywnej londyńskiej rzeczywistości niewiele się jednak zmieniło. Wciąż możemy spodziewać się deszczowej aury, w której tajemnice mnożą się we mgle pod nieuwagę przechodniów. Arthur Oliver, prywatny detektyw, który najlepsze zawodowe lata ma już dawno za sobą, nieoczekiwanie staje się częścią jednej z londyńskich zagadek: musi dowiedzieć się dlaczego Richard Kersey – przedsiębiorca związany z lokalnym rynkiem kawy – zaginął bez wieści..

Wyśledzić (w sobie) przedsiębiorcę  

Oto początek historii, która od tego momentu staje się udziałem gracza. Wcielając się w postać Arthura Olivera, ma on za zadanie dotrzeć do 11 biznesmenów, którzy mogą mieć coś wspólnego ze sprawą. Wachlarz osobowości, różne strategie rozmowy, kilka stopni trudności ― bez względu na ilość wyzwań, należy pozostać wiarygodnym i nie dać się rozpoznać. To właśnie tutaj twórcy gry zaplanowali dyskretną niszę dla przekazu edukacyjnego ― skuteczność śledztwa zależy bowiem od umiejętności biznesowych gracza. Ich zdobywanie, dzięki wciągającej rozgrywce oraz obszernym materiałom edukacyjnym dołączonym do gry, możemy z powodzeniem nazwać intuicyjnym uczeniem się. Wykształcenie w sobie cech skutecznego przedsiębiorcy staje się, więc równie istotne, co wytropienie sprawcy.

Ekonomiści ― gracze i pasjonaci  

W kwestii zdobywania wiedzy bez wątpienia można zaufać twórcom Coffee Noir, którzy doświadczenie akademickie łączą z niekłamaną pasją do gier. Stworzona przez nich postać Arthura Olivera pozwala graczowi opanować podstawy zarządzania przedsiębiorstwem (pod naszą kontrolną znajdują się m.in. działy produkcji, sprzedaży, marketingu czy kadr) a w szczególności zdobyć umiejętność właściwego prowadzenia rozmów biznesowych, dzięki systemowi negocjacji z kontrahentami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Runda druga: udoskonalenia  

Coffee Noir to produkt dostępny w ramach przeglądarkowej platformy e-learningowej Doji-Academy. Nietuzinkowe i profesjonalne podejście do oprogramowania edukacyjnego z pewnością wyróżnia jej twórców, ale ich ambicje na tym się nie kończą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing