Coffee Noir to fabularna, przeglądarkowa gra edukacyjna z szatą graficzną nawiązującą do klasycznych amerykańskich komiksów i strukturą narracyjną przywodzącą na myśl styl powieści kryminalnych. Kształtuje umiejętności negocjacyjne, uczy efektywnej sprzedaży oraz zarządzania przedsiębiorstwem. Aspekt konwersacyjny gry (dialogi z 11 postaciami) pozwala na przećwiczenie nabywanych umiejętności w rozmowach biznesowych.
Na tropie sprawcy
Jest rok 2041. W alternatywnej londyńskiej rzeczywistości niewiele się jednak zmieniło. Wciąż możemy spodziewać się deszczowej aury, w której tajemnice mnożą się we mgle pod nieuwagę przechodniów. Arthur Oliver, prywatny detektyw, który najlepsze zawodowe lata ma już dawno za sobą, nieoczekiwanie staje się częścią jednej z londyńskich zagadek: musi dowiedzieć się dlaczego Richard Kersey – przedsiębiorca związany z lokalnym rynkiem kawy – zaginął bez wieści..
Zobacz również
Wyśledzić (w sobie) przedsiębiorcę
Oto początek historii, która od tego momentu staje się udziałem gracza. Wcielając się w postać Arthura Olivera, ma on za zadanie dotrzeć do 11 biznesmenów, którzy mogą mieć coś wspólnego ze sprawą. Wachlarz osobowości, różne strategie rozmowy, kilka stopni trudności ― bez względu na ilość wyzwań, należy pozostać wiarygodnym i nie dać się rozpoznać. To właśnie tutaj twórcy gry zaplanowali dyskretną niszę dla przekazu edukacyjnego ― skuteczność śledztwa zależy bowiem od umiejętności biznesowych gracza. Ich zdobywanie, dzięki wciągającej rozgrywce oraz obszernym materiałom edukacyjnym dołączonym do gry, możemy z powodzeniem nazwać intuicyjnym uczeniem się. Wykształcenie w sobie cech skutecznego przedsiębiorcy staje się, więc równie istotne, co wytropienie sprawcy.
Ekonomiści ― gracze i pasjonaci
W kwestii zdobywania wiedzy bez wątpienia można zaufać twórcom Coffee Noir, którzy doświadczenie akademickie łączą z niekłamaną pasją do gier. Stworzona przez nich postać Arthura Olivera pozwala graczowi opanować podstawy zarządzania przedsiębiorstwem (pod naszą kontrolną znajdują się m.in. działy produkcji, sprzedaży, marketingu czy kadr) a w szczególności zdobyć umiejętność właściwego prowadzenia rozmów biznesowych, dzięki systemowi negocjacji z kontrahentami.
Runda druga: udoskonalenia
Coffee Noir to produkt dostępny w ramach przeglądarkowej platformy e-learningowej Doji-Academy. Nietuzinkowe i profesjonalne podejście do oprogramowania edukacyjnego z pewnością wyróżnia jej twórców, ale ich ambicje na tym się nie kończą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing