Pracownicy z dystansem i humorem pokazali problem monotonii i frustracji wynikającej z długotrwałego wykonywania niesatysfakcjonujących zadań. Columbus Energy to polska firma, która dynamicznie się rozwija, zatrudniając dziś ponad 300 specjalistów, i zmienia, m.in. dzięki otwartości na pomysły płynące od pracowników na każdym szczeblu organizacji.
Kampania pokazuje również, że za sukcesem firmy stoi wiele różnorodnych działań, które z osobna są niepełne, jednak razem tworzą harmonijną całość. To docenienie i ukłon w stronę każdego pracownika i każdego drobnego działania. Firma posiada szeroką sieć handlową w całej Polsce, zatrudnia inżynierów zajmujących się projektowaniem instalacji fotowoltaicznych oraz specjalistów czuwających nad prawidłowym montażem systemów i ich serwisem. W Columbus Energy zatrudnienie znajdują również konsultanci telefoniczni, specjaliści współpracujący przy pozyskiwaniu finansowania dla klientów, kompleksowo działający magazynierzy, a także zespoły działu rekrutacji, kadr, księgowości czy marketingu.
Zobacz również
– Każdy z pracowników powinien wiedzieć, jak jego praca przekłada się na realizację celów swojego działu i całej firmy. Dlatego też ważna jest dla nas transparentność, zarówno w prezentowaniu poziomu realizacji celów, jak i w otwartym mówieniu o barierach, dzięki czemu łatwiej nam definiować problemy i wspólnie poszukiwać skutecznych rozwiązań. To podejście pozwoliło nam osiągnąć 300% wzrostu przychodów w ciągu ostatniego roku – podkreśla Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy.
Columbus Energy, publikując serię postów „MonoTONia Ci nie grozi – razem nadajemy rytm”, dotyka najpopularniejszych powodów frustracji w codziennej pracy, takich jak: poczucie bezsensu wykonywanych działań, znudzenie i brak przestrzeni na realizację świeżych pomysłów, wypalenie zawodowe czy zaburzenie work-life balance. Serię pojedynczych postów w formie filmików z monotonną muzyką wieńczy rytmiczny klip, którego muzykę tworzą dźwięki odgłosów biura. Kampania pokazuje, że na sukcesy firmy składają się poszczególni pracownicy, a nawet najprostsze czynności w grupie mają siłę i znaczenie. A wspólny sukces widoczny jest w dynamicznie rosnącej wartości spółki na giełdzie i w tempie, w jakim powiększa się grono jej zadowolonych klientów.
Pracownicy Columbus Energy zgodnie potwierdzają, że mają wpisane w DNA organizacji trzy najważniejsze wartości – czyli #tempo, #talent i #troskę, które towarzyszą im w codziennej pracy. Dzięki nim firma w krótkim czasie stała się liderem rynku domowych instalacji fotowoltaicznych w Polsce. Co przejawia się nie tylko w procentowym udziale w rynku, ale i w rozszerzonej obsłudze klienta i tempie wdrażania nowości technologicznych. W ubiegłym tygodniu Columbus Energy, już po raz kolejny w tym roku, zaprezentował nową ofertę. Tym samym wprowadzając na szeroką skalę na polskim rynku produkty innowacyjnej firmy Solis oraz panele fotowoltaiczne firmy Sunport, korzystającej z nowej technologii MWT Back-Contact. Firma zapowiada również, że jeszcze w tym miesiącu jako pierwsza na rynku zajmie się dosprzedażą modułów fotowoltaicznych do już istniejących instalacji. Będziemy śledzić z zainteresowaniem dalszy rozwój tej spółki, z której usług do tej pory skorzystało już ponad 8000 rodzin i przedsiębiorców w całym kraju.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing