Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Columbus ufundował żeńskiej kadrze badania profilaktyczne

Nie goździki, nie pończochy, także nie czekoladki. Z okazji Dnia Kobiet Columbus Energy S.A., spółka działająca w branży fotowoltaiki, obdarowała żeńską część kadry zestawem pobraniowym do cytologii płynnej LBC. Zestaw pozwala na wykrycie wczesnego stadium raka szyjki macicy.
O autorze
1 min czytania 2021-03-10

Jedną z głównych wartości Columbus Energy, wpisaną w DNA firmy, jest #troska – o pracowników, klientów, społeczności lokalne, a także o środowisko naturalne. Spółka troszczy się swoich pracowników na różnych płaszczyznach: poprzez edukację, przyjazne środowisko pracy, opiekę medyczną, a także różnego rodzaju inicjatywy wewnętrzne, mające na celu integrację i wzajemnie wsparcie.

Z inicjatywy działu HR Columbus, w ramach tegorocznego święta kobiet, firma zorganizowała akcję „Zbadaj się na zdrowie”, która ma na celu profilaktykę raka szyjki macicy oraz podniesienie świadomości wśród pracowników na temat tego, jak ważną rolę odgrywają badania ginekologiczne.

– Kwiaty na Dzień Kobiet są docenieniem piękna, rajstopy odzwierciedleniem nieuzasadnionej niczym tradycji, że kobiety lubią praktyczne prezenty. Tegoroczny podarunek dla Columbusowych kobiet był wyrazem ogromnej #troski o nasze zdrowie. Jako zdrowe kobiety, będziemy mogły nadal doświadczać piękna kwiatów i ciepła rajstop – tłumaczy Natalia Marciniec, dyrektor HR w Columbus Energy S.A.

Każda z niespełna 500 pań pracujących w Spółce otrzymała zestaw do przeprowadzenia badania metodą cytologii płynnej LBC, która jest niezwykle skuteczna w wykrywaniu nawet bardzo wczesnych zmian nowotworowych szyjki macicy i dużo bardziej dokładna od konwencjonalnego badania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Naszą intencją było zainspirowanie pań, ale też umożliwienie im bezpłatnego, szczegółowego badania, które daje niezbędną wiedzę do tego, żeby właściwie o siebie zadbać. Wiedza, również o stanie własnego zdrowia, jest ogromną wartością. Dlatego zachęcamy i dajemy narzędzia, aby tę wiedzę pozyskać – dodaje Natalia Marciniec.

W celu promocji akcji wśród żeńskiej kadry Columbusa został przygotowany materiał wideo, który firma rozesłała mailowo do wszystkich pracowników w Dniu Kobiet. W filmie wystąpili dyrektorzy poszczególnych działów organizacji, którzy zadedykowali akcję pracownicom swoich zespołów i wyjaśnili dlaczego ważne są badania profilaktyczne, a cały przekaz wzmocnił prezes Columbus – Dawid Zieliński.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się