Od 12 września trwa emisja spotów reklamowych nowego Suzuki SX4 S-Cross w kanałach telewizyjnych z portfolio TVP, TVN i Telewizji Polsat oraz w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada partner biznesowy Agencji, dom mediowy Value Media.
Suzuki SX4 S-Cross to auto dla osób aktywnych, chcących poszerzać swoje horyzonty, podróżując nowoczesnym, funkcjonalnym i bezpiecznym samochodem. Nowy model jest reklamowany hasłem „Wskaż swój cel”.
Zobacz również
Zintegrowana kampania reklamowa zaplanowana jest do końca września.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]