Communication Unlimited odpowiada za zintegrowaną kampanię nowego Suzuki SX4 S-Cross

Kolejny raz Communication Unlimited uwalnia potencjał marki Suzuki Polska. Agencja odpowiada za zintegrowaną kampanię we wszystkich kanałach: od telewizji, przez digital, kino, media społecznościowe, aż po radio i outdoor.
O autorze
0 min czytania 2016-09-16

Od 12 września trwa emisja spotów reklamowych nowego Suzuki SX4 S-Cross w kanałach telewizyjnych z portfolio TVP, TVN i Telewizji Polsat oraz w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada partner biznesowy Agencji, dom mediowy Value Media.

Suzuki SX4 S-Cross to auto dla osób aktywnych, chcących poszerzać swoje horyzonty, podróżując nowoczesnym, funkcjonalnym i bezpiecznym samochodem. Nowy model jest reklamowany hasłem „Wskaż swój cel”.

Zintegrowana kampania reklamowa zaplanowana jest do końca września.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj