Motocykle Suzuki to legenda na dwóch kołach. Wcielenie adrenaliny i niepowtarzalnego stylu. Z jednej strony wnoszą do wizerunku marki dynamikę i zaawansowanie technologiczne, z drugiej – generują olbrzymie zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych. Jednoślady są dla komunikacji marki kluczowe.- mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Każda nowa odsłona Suzuki GSX-R1000 wzbudza duże zainteresowanie fanów motocykli.
Zobacz również
W krajach anglojęzycznych model nazywany bywa „The King of Sportbikes”.
Kluczowym elementem komunikacji nowego modelu jest wyrazista strona www. Kampania będzie obejmować digital, media społecznościowe oraz magazyny motocyklowe.
Nowy GSX-R1000 to szósta generacja flagowego supersportowca Suzuki. Jest lżejszy, zwrotniejszy i jeszcze bardziej aerodynamiczny niż jego poprzednicy. Słowem: jest jeszcze bardziej sportowy. Właśnie ten bezkompromisowy charakter podkreślamy w komunikacji modelu. – zaznacza Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wyraziste materiały wideo, dynamiczny design i charakterystyczny dla świata sportowych motocykli minimalizm – to kluczowe elementy nowej strony www. Wszystko ma służyć czystej frajdzie – najpierw z odkrywania nowego motocykla, a potem z prowadzenia go na drodze. – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Słuchaj podcastu NowyMarketing