…w kampaniach zintegrowanego marketingu w ramach obsługi klientów agencji.
Mirek Skotarczyk związany jest z branżą konsultingu od ponad 15 lat, pracując przy opracowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych między innymi takich jak: Luxmed, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Aegon, Bakoma. Poprzednio pracował jako strateg i partner w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value oraz Spark Strategy, a wcześniej jako kierownik strategii w agencji brand design.
Zobacz również
Communication Unlimited to Agencja zintegrowanego marketingu oferująca szeroki zakres usług, począwszy od opracowania koncepcji i strategii marki, poprzez rozwój kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych, po planowanie i zakup mediów wsparte kompleksową analityką. Agencja od 25 lat buduje standardy rynku pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Oferuje innowacyjne rozwiązania budujące angażujące relacje marki z konsumentem, dzięki którym uwalnia potencjał marek i stymuluje ich wzrost.