Za obsługę Creotech Instruments S.A. po stronie ComPress odpowiada Adam Sanocki, Account Director wraz z zespołem, w którego skład wchodzi Maciej Sokołowski, Account Manager oraz Dawid Michnik, Junior Account Manager.
Creotech powstał w 2008 r. Początkowo firma związana była z projektem naukowym „Pi of the Sky”, którego celem było automatyczne obserwowanie nieba w poszukiwaniu rozbłysków optycznych pochodzenia kosmicznego. Obecnie Creotech oferuje technologie i aplikacje użytkowe, z których korzystają m.in., agencje kosmiczne, ośrodki naukowo-badawcze, operatorzy telekomunikacyjni i sieci handlowe w Polsce i na świecie.
Zobacz również
Creotech od lat angażuje się w projekty związane z badaniem i eksploracją kosmosu oraz dostarcza podzespoły i specjalistyczną aparaturę do najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie instytucji badawczych. Wśród nich warto wymienić: Europejską Organizacją Badań Jądrowych CERN w Genewie, Instytut Badań Ciężkich Jonów GSI i Centrum Badawcze DESY w Niemczech, Centrum Badań Kosmicznych PAN i Politechnikę Warszawską.
Przystąpienie Polski do Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA) w 2012 otworzyło przed firmą nowe możliwości. Od 2013 r. Creotech Instruments S.A., jako pierwsza firma w Polsce, posiada tzw. „kosmiczny” clean-room, czyli pomieszczenie spełniające rygorystyczne standardy montażu elementów kosmicznych – części satelitów i stacji kosmicznych.
– Przełomowym okresem w działalności Creotech Instruments był rok 2013. W styczniu firma wygrała przetarg na montaż elementów Międzynarodowej Stacji Kosmicznej (projekt ASIM), zaś w kwietniu zwyciężyła w przetargu organizowanym przez CERN na dostawę pierwszej dużej serii opracowywanych w latach poprzednich kart akwizycji danych dla akceleratorów. Jesteśmy również istotnym członkiem konsorcjum AIS-SAT, które na początku 2015 r. rozpoczyna bezpośrednie negocjacje z Europejską Agencją Kosmiczną związane w projektem budowy polskiego satelity poprawiającego komunikację i nawigację na Morzu Bałtyckim. Robimy ciekawe rzeczy i chcemy o tym mówić. Jestem przekonany, że konsultanci ComPress nam w tym pomogą – powiedział dr Grzegorz Brona, wiceprezes Zarządu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing