– Od dłuższego czasu ComPress to już nie tylko agencja świadcząca usługi Public Relations, ale firma doradcza, której konsultanci świetnie poruszają się m.in. w takich obszarach jak lead generation, projektowanie i wsparcie procesów sprzedaży oraz działalność badawcza. Otwarcie takiego działu było kwestią czasu, który właśnie nadszedł – powiedział Bogdan Biniszewski Prezes Zarządu ComPress S.A..
Odpowiedzialnym za nowy dział jest Adam Sanocki Account Director w ComPress.
Zobacz również
– Rozwój nowych technologii i wiążące się z tym zmiany w procesie dokonywania zakupu, przepowiadany „koniec” reklamy oraz kolejne fale kryzysu każą firmom przewartościowywać dotychczasowe podejście do marketingu i PR. ComPress Publishing dedykuje swoje usługi tym, którzy w obecnych czasach chcą optymalnie zarządzać swoimi działaniami komunikacyjnymi w synergii z marketingiem i sprzedażą – powiedział Adam Sanocki z ComPress.
Pierwszym projektem realizowanym przez nowy dział jest czterdziestostronicowy raport „Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 roku”. Zawiera on szczegółowe omówienie wyników badań jakie ComPress wspólnie z PMR przeprowadził na próbie 521 polskich przedsiębiorstw z sześciu branż zatrudniających ponad 100 osób. Dodatkowo konsultanci ComPress omówili w nim trendy oraz przykłady zastosowania mediów społecznościowych w działaniach PR oraz rozwiązań wraz z przykładami jakie agencja realizuje w kontekście wsparcia i budowania procesów sprzedaży.
Link do pobrania darmowego raportu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing