Consulting’n more z nową identyfikacją wizualną i strategią rozwoju

Agencja Consulting’n more wprowadza nową identyfikację – zmiany obejmują zarówno nazwę, która została zmodyfikowana i uproszczona, jak i identyfikację wizualną. Odświeżenie wizerunku to następstwo formułowania i wdrożenia strategii rozwoju Consulting’n more, które zmieniło obszary swoich...
O autorze
1 min czytania 2017-03-29

…kompetencji i zdefiniowało nowe usługi oferowane przez firmę. Agencja uruchomiła także nową stronę internetową.

Od marca 2017 Consulting & More zmienia pisownię nazwy na Consulting’n more i wprowadza nowy logotyp spójny z pisownią. Zmiany mają na celu wzmocnienie wizerunku agencji jako firmy doradczej i eksperckiej – stąd minimalistyczny zapis i stonowana kolorystyka logotypu.

Odpowiadając na potrzeby rynkowe, Consulting’n more zdefiniowało także nowe obszary specjalizacji. W ramach swoich usług agencja poza podstawowym obszarem swojej działalności, czyli public relations, oferuje przygotowanie i wdrożenie strategii content marketingowych (w tym m.in. magazyny wewnętrzne, blogi firmowe, treści eksperckie, infografiki, e-commerce content). Wzmocnione zostały również kompetencje firmy w zakresie działań w mediach społecznościowych.

– Elementy oferty Consulting’n more łączy idea one stop shopu z zakresu szeroko rozumianych treści. Specjalizujemy się w świadczeniu usług z zakresu zintegrowanej komunikacji spajającej świat PR-u, content marketingu oraz szeroko rozumianego online’u – mówi Jakub Zajdel, twórca i właściciel Consulting’n more.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany w wizerunku firmy przypieczętowało uruchomienie nowej strony internetowej, która dostępna jest pod adresem: www.consultingandmore.pl.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się