TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Consulting’n more z nową identyfikacją wizualną i strategią rozwoju

Agencja Consulting’n more wprowadza nową identyfikację – zmiany obejmują zarówno nazwę, która została zmodyfikowana i uproszczona, jak i identyfikację wizualną. Odświeżenie wizerunku to następstwo formułowania i wdrożenia strategii rozwoju Consulting’n more, które zmieniło obszary swoich...
O autorze
1 min czytania 2017-03-29

…kompetencji i zdefiniowało nowe usługi oferowane przez firmę. Agencja uruchomiła także nową stronę internetową.

Od marca 2017 Consulting & More zmienia pisownię nazwy na Consulting’n more i wprowadza nowy logotyp spójny z pisownią. Zmiany mają na celu wzmocnienie wizerunku agencji jako firmy doradczej i eksperckiej – stąd minimalistyczny zapis i stonowana kolorystyka logotypu.

Odpowiadając na potrzeby rynkowe, Consulting’n more zdefiniowało także nowe obszary specjalizacji. W ramach swoich usług agencja poza podstawowym obszarem swojej działalności, czyli public relations, oferuje przygotowanie i wdrożenie strategii content marketingowych (w tym m.in. magazyny wewnętrzne, blogi firmowe, treści eksperckie, infografiki, e-commerce content). Wzmocnione zostały również kompetencje firmy w zakresie działań w mediach społecznościowych.

– Elementy oferty Consulting’n more łączy idea one stop shopu z zakresu szeroko rozumianych treści. Specjalizujemy się w świadczeniu usług z zakresu zintegrowanej komunikacji spajającej świat PR-u, content marketingu oraz szeroko rozumianego online’u – mówi Jakub Zajdel, twórca i właściciel Consulting’n more.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany w wizerunku firmy przypieczętowało uruchomienie nowej strony internetowej, która dostępna jest pod adresem: www.consultingandmore.pl.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się