W ramach działań zespół specjalistów przygotował politykę redakcyjną i doradza w budowaniu sekcji contentowej na stronie marki. Zespół dziennikarzy doświadczonych w tworzeniu treści o tematyce żywieniowej, HR-owej i biznesowej przygotowywać będzie treści, których adresatami są przede wszystkim osoby odpowiedzialne po stronie przedsiębiorstw za działania HR, employer branding i dbanie o wellbeing pracowników.
Po stronie agencji za prowadzenie działań odpowiedzialny będzie zespół pod przewodnictwem Michała Grzebyka, Head of PR & Content Marketing. Liderem projektu będzie Sylwia Paszyna, Content Specialist, wspierana w swoich działaniach przez Karolinę Wcisło, Content Executive, oraz zespół dziennikarzy opracowujących treści. Całość współpracy na linii agencja – klient koordynuje Wioleta Zimmer, account manager ContentHouse.
Zobacz również
Pierwszy etap realizowanych działań został rozpoczęty w kwietniu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Klient został pozyskany dla agencji w drodze rekomendacji.