TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ContentHouse odpowiada za treści dla Lunching.pl

Agencja rozpoczyna współpracę z nowym klientem. ContentHouse odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii content marketingowej dla polskiej platformy dostaw posiłków i zakupów – Lunching.pl.
O autorze
1 min czytania 2020-05-29

W ramach działań zespół specjalistów przygotował politykę redakcyjną i doradza w budowaniu sekcji contentowej na stronie marki. Zespół dziennikarzy doświadczonych w tworzeniu treści o tematyce żywieniowej, HR-owej i biznesowej przygotowywać będzie treści, których adresatami są przede wszystkim osoby odpowiedzialne po stronie przedsiębiorstw za działania HR, employer branding i dbanie o wellbeing pracowników. 

Po stronie agencji za prowadzenie działań odpowiedzialny będzie zespół pod przewodnictwem Michała Grzebyka, Head of PR & Content Marketing. Liderem projektu będzie Sylwia Paszyna, Content Specialist, wspierana w swoich działaniach przez Karolinę Wcisło, Content Executive, oraz zespół dziennikarzy opracowujących treści. Całość współpracy na linii agencja – klient koordynuje Wioleta Zimmer, account manager ContentHouse.

Pierwszy etap realizowanych działań został rozpoczęty w kwietniu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Klient został pozyskany dla agencji w drodze rekomendacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj