Ponad 15 mln Polaków miało kredyt pod koniec 2016 roku. Osoby, które decydują się na zaciągnięcie pożyczki, szukają przede wszystkim odpowiedzi na swoje pytanie związane ze zdolnością kredytową czy spłatą zadłużenia. A rzetelnych miejsc, gdzie mogą je znaleźć w sieci, jest nadal zbyt mało.
W odpowiedzi na te potrzeby mFinanse zdecydowało się powierzyć ContentHouse działania w zakresie content marketingu. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za stworzenie bloga edukacyjnego oraz prowadzenie redakcji, w tym nadzór nad przygotowaniem artykułów eksperckich, infografik oraz video z ekspertami mFinanse.
Zobacz również
Działania content marketingowe będą wsparte kampanią mediową, m.in. na YouTube, za którą również odpowiada ContentHouse.
Współpraca została nawiązana w ramach uproszczonego zapytania ofertowego.
mFinanse (dawniej Aspiro) to firma pośrednictwa finansowego, która powstała w czerwcu 2009 roku z połączenia sieci sprzedaży mBanku oraz mobilnej sieci MultiBanku. mBank (dawniej BRE Bank) należy do czołówki uniwersalnych banków komercyjnych w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing