Każdy z projektów powstał z myślą o wszechstronnym użytkowaniu – nie tylko na treningu. Produkty tworzące bazę kolekcji, zaprojektowanej dla codziennej aktywności, wykorzystują bezszwową technologię i posiadają wyszukane detale. COS Active łączy staranny funkcyjny design z wyjątkowymi fasonami, a także materiałami pochodzącymi z recyklingu i zrównoważonych źródeł.
W tym sezonie głównymi elementami kolekcji są takie projekty jak dopasowany damski kombinezon z gładkiego dżerseju – z górą o kroju bokserki i wbudowanym wsparciem biustu – doskonały w zestawie z przejrzystą spódnicą z nylonu z recyklingu. Pikowany męski bezrękawnik z teksturowanego odzyskanego poliestru został wykończony odblaskowym obszyciem. Techniczne elementy garderoby – wodoodporna wiatrówka, panelowe spodnie funkcyjne i inne – harmonijnie łączą się z bezszwową treningową bielizną.
Zobacz również
Ofertę dla kobiet i mężczyzn dopełniają wysokiej jakości podstawy sportowej garderoby, wykonane ze szczotkowanej bawełny, a także swobodne teksturowane bluzy i funkcjonalne pikowane okrycia. W dowolnym zestawieniu i każdego dnia zapewniając maksymalny komfort.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]