Coś więcej niż życzenia na 2021 r. od Publicis Groupe

Tradycyjnie o tej porze nadchodził czas życzeń od Publicis Groupe, ale tym razem Grupa postanowiła dać pracownikom znacznie więcej niż życzenia.
O autorze
1 min czytania 2020-12-07

Po raz pierwszy w historii, wszyscy pracownicy Publicis Groupe spotkają się w jednym miejscu. W przyszłym tygodniu, za pośrednictwem platformy Marcel, 80 000 osób weźmie udział w zaplanowanym na cztery dni (dwie godziny dziennie) cyklu seminariów.

Wydarzenie ma być okazją do przedstawienia planów na najbliższy rok, nakreślenia tego w jaki sposób Grupa zamierza wspierać swoich Klientów w budowaniu ich sukcesu oraz potwierdzenia zaangażowania całej organizacji w wartości związane z różnorodnością, równością i inkluzywnością. Po raz pierwszy też przedstawionych zostanie pięć kluczowych inicjatyw programu Future of Work.

Prezentacje będą prowadzone z kilku połączonych studiów na całym świecie. Codziennie wokół innego kluczowego tematu odbywać się będą dyskusje panelowe z takimi gośćmi jak Michelle Obama, Bob Iger (prezes The Walt Disney Company) czy Satya Nadella (dyrektor generalny Microsoft). W czasie każdej sesji dzięki platformie Marcel wszyscy pracownicy będą mogli na żywo zadawać pytania gościom w studiu.

– Po tak trudnym roku jesteśmy winni naszym ludziom więcej niż życzenia na 2021 rok. To jest nasz sposób, aby głęboko podziękować wszystkim w Publicis Groupe za ich zaangażowanie w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Chcemy uczcić wszystkie nasze osiągnięcia podczas kryzysu i wyznaczyć jasny kurs na przyszłość. W czasach, gdy większość z nas jest nadal odizolowana, uważamy, że naszym obowiązkiem jest zjednoczyć wszystkich i raz jeszcze pokazać, że kiedy razem chcemy, to będziemy razem – mówi Arthur Sadoun, chairman i CEO Publicis Groupe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Elementem wiążącym tegoroczną akcję „Coś więcej niż życzenia” z dotychczasową tradycją życzeń Publicis Groupe jest wideo, w którym można zobaczyć jak zrodziła się idea akcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing