Po raz pierwszy w historii, wszyscy pracownicy Publicis Groupe spotkają się w jednym miejscu. W przyszłym tygodniu, za pośrednictwem platformy Marcel, 80 000 osób weźmie udział w zaplanowanym na cztery dni (dwie godziny dziennie) cyklu seminariów.
Wydarzenie ma być okazją do przedstawienia planów na najbliższy rok, nakreślenia tego w jaki sposób Grupa zamierza wspierać swoich Klientów w budowaniu ich sukcesu oraz potwierdzenia zaangażowania całej organizacji w wartości związane z różnorodnością, równością i inkluzywnością. Po raz pierwszy też przedstawionych zostanie pięć kluczowych inicjatyw programu Future of Work.
Zobacz również
Prezentacje będą prowadzone z kilku połączonych studiów na całym świecie. Codziennie wokół innego kluczowego tematu odbywać się będą dyskusje panelowe z takimi gośćmi jak Michelle Obama, Bob Iger (prezes The Walt Disney Company) czy Satya Nadella (dyrektor generalny Microsoft). W czasie każdej sesji dzięki platformie Marcel wszyscy pracownicy będą mogli na żywo zadawać pytania gościom w studiu.
– Po tak trudnym roku jesteśmy winni naszym ludziom więcej niż życzenia na 2021 rok. To jest nasz sposób, aby głęboko podziękować wszystkim w Publicis Groupe za ich zaangażowanie w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Chcemy uczcić wszystkie nasze osiągnięcia podczas kryzysu i wyznaczyć jasny kurs na przyszłość. W czasach, gdy większość z nas jest nadal odizolowana, uważamy, że naszym obowiązkiem jest zjednoczyć wszystkich i raz jeszcze pokazać, że kiedy razem chcemy, to będziemy razem – mówi Arthur Sadoun, chairman i CEO Publicis Groupe.
Elementem wiążącym tegoroczną akcję „Coś więcej niż życzenia” z dotychczasową tradycją życzeń Publicis Groupe jest wideo, w którym można zobaczyć jak zrodziła się idea akcji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing