Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

COS wprowadza odzież sportową

Marka COS przedstawia nową kategorię produktową, odzież sportową. Pierwszą kolekcję tworzą damskie ubrania, zaprojektowane zgodnie z wartościami marki, dla miłośniczek aktywnego stylu życia.
O autorze
1 min czytania 2020-05-06

Design linii Active łączy ponadczasowy styl COS i zaangażowanie w przyjazne środowisku metody produkcji. Zastosowane w niej nowoczesne włókna funkcyjne powstały z surowych, odnawialnych tworzyw. Pozyskane z recyklingu poliester i nylon w produktach występują obok organicznej bawełny. Z materiałów tych powstała podstawa sportowej garderoby, której elementy sprawdzą się podczas treningu, jak i w stylizacjach „athleisure”.

Produkty z kolekcji zaprojektowano z myślą o kobiecej sylwetce. Połączenie kroju, funkcyjnych materiałów i bezszwowych rozwiązań pozwala na pełną swobodę ruchu. Innowacje kryją się w niewidocznych detalach. Tkanina T-shirtu odprowadza wilgoć z dala od skóry. Sportowy biustonosz wykonano z szybkoschnącej kompresyjnej dzianiny, która zapewnia komfort nawet podczas dynamicznych ćwiczeń. Stanik może tworzyć zestawy z szortami lub leginsami, zaprojektowane w trzech wersjach kolorystycznych. Wszystkie wykorzystują żeberkową strukturę materiału, dzięki której są elastyczne i stylowo przylegają do ciała.

COS Active wyróżnia się wyrafinowaną paletą barw: oliwkowy brąz, głęboki granat i naftowy błękit kontrastują z lodowym różem i cyjanowym niebieskim.

Kolekcję odzieży uzupełnią starannie dobrane akcesoria – plisowana treningowa torba oraz skarpetki stopki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja będzie dostępna od 6 maja wyłącznie w sprzedaży online.

Słuchaj podcastu NowyMarketing