Kalicińscy odpowiedzialni są za wsparcie strategiczne, aktywacje konkursowe, social listening oraz moderację. Do zadań agencji należy przygotowywanie sezonowej komunikacji prezentującej ofertę sieci kawiarni oraz promowanie prawie 500 kawomatów COSTA Express.
W ramach szybkiej reakcji na zamknięcie kawiarni w całej Polsce agencja zrealizowała szereg dopasowanych do sytuacji komunikatów. W mediach społecznościowych COSTA COFFEE pojawiły się informacje odnośnie zaangażowania w akcję #WzywamyPosilki. Sieć kawiarni dziennie przekazywała około 550 paczek żywnościowych pracownikom 14 szpitali w 5 miastach w całej Polsce.
Zobacz również
Pracownicy kawiarni, którzy pozostali w domu zaangażowali się w akcję #CostaTeamAtHome. Codziennie pokazywali, w jaki sposób spędzają czas, przygotowując kawę, rozwijając swoje pasje, czy próbując odtworzyć kawiarniane wypieki. Agencja Kalicińscy przygotowała dedykowane do tej akcji gify-naklejki na Instagram i codziennie prezentowała najciekawsze relacje na profilu marki.
W prowadzonej komunikacji nasi goście mieli szansę jeszcze bliżej poznać pracowników kawiarni, których na co dzień spotykali w swoich ulubionych lokalach w całej Polsce. Co więcej, na Instagramie mogli również nauczyć się od teamu tworzenia latte art na przygotowanej w domu kawie − mówi Monika Olenkiewicz, Marketing Communications Specialist.
Zachowując wszystkie procedury bezpieczeństwa, sieć kawiarni rozszerzyła już wcześniej dostępną dostawę za pomocą aplikacji UberEats. Agencja Kalicińscy odpowiedzialna była za komunikację prezentującą dynamicznie powiększającą się mapę dostępnych lokalizacji. W ofercie z dowozem do domu pojawiły się nie tylko napoje gorące, ale również kawy w puszkach, ciasta oraz kawa ziarnista.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cieszymy się, że w ramach współpracy z COSTA COFFEE możemy w pełni zaprezentować nasze kompetencje. Do tej pory udało nam się, nie tylko wspólnie przeprowadzić dwie kreatywne kampanie sezonowe, ale również bardzo sprawnie zareagować na zmieniającą się i niezwykle dynamiczną rzeczywistość – komentuje Alicja Szydłowska, Strategy Director agencji Kalicińscy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
COSTA COFFEE dołączyła do klientów agencji w wyniku wygranego przetargu. Współpraca trwa od listopada 2019 roku.