Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

COVID-19: Science PR na rzecz naukowców i dziennikarzy

Science PR chce zwiększać widoczność naukowców w dyskusji publicznej na temat pandemii koronawirusa i pomagać dziennikarzom w szybkim docieraniu do ekspertów. W połowie marca agencja opublikowała apel do naukowców z całej Polski, aby zabierali głos w mediach. Teraz zwraca się do dziennikarzy.
O autorze
1 min czytania 2020-04-15

„Dziennikarze, skorzystajcie z głosu naukowców! Szybko i skutecznie znajdujemy rozmówców do tematów dotyczących pandemii. To nasza misja” – tak brzmi opublikowany post, w którym Science PR zwraca się do dziennikarzy jako biuro prasowe polskiej nauki i innowacji. 

Natalia Osica, założycielka i dyrektor zarządzająca Science PR, wyjaśnia, że jest to sposób, w który jej zespół angażuje się społecznie w działania wokół pandemii. 

– Oferujemy to, co potrafimy robić najlepiej. Dlatego wyszliśmy do indywidualnych naukowców z propozycją propagowania głosu nauki. Na nasz apel o zabranie głosu w debacie publicznej odpowiedziało już ponad 20 naukowców z polskich ośrodków naukowych, w tym z Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Glasgow czy London School of Economics. To przedstawiciele wielu dziedzin nauki: socjologii, filozofii, etyki, a nawet historii i zoologii. W sumie mamy już bazę kilkudziesięciu naukowców, którzy są gotowi zabrać głos. Wśród nich są także przedstawiciele instytucji, dla których pracujemy, w tym Akademii Leona Koźmińskiego – mówi Natalia Osica. 

Post zachęcający do zabierania głosu przez naukowców udostępniły dziesiątki osób prywatnych i stowarzyszeń skupiających środowisko naukowe, w tym: Polska Sieć Kobiet Nauki, Fundacja Polonium, Fundacja Marsz dla Nauki, Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, Biuro Promocji Nauki PolSCA w Brukseli czy Boost Biotech Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Obecnie intensywnie współpracujemy z dziennikarzami, dobierając im rozmówców do poszczególnych zagadnień związanych z pandemią. Jesteśmy gotowi, aby zaproponować redakcjom rozmówców na praktycznie każdy temat związany z COVID-19. W gronie współpracujących z nami naukowców są także osoby, które komentują sytuację epidemiczną z innych krajów. Dziś, dzięki nowym technologiom, można zabrać głos w mediach krajowych z każdego miejsca na świecie. Wcześniej w mediach centralnych, ze względu na konieczność bycia w studiu, występowali głównie mieszkańcy Mazowsza – komentuje Natalia Osica, która promowaniem naukowców zajmuje się już ponad 10 lat.

Słuchaj podcastu NowyMarketing