Dzięki najnowszej kampanii CPK Story, przez najbliższe miesiące, ta jedna z najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych w Polsce, będzie szczególnie widoczna w przestrzeni publicznej i wybranych mediach cyfrowych. Szerokie dotarcie do odbiorców, odkłamanie mitów oraz przedstawienie idei CPK wraz z pakietem informacji na temat korzyści społecznych z przedsięwzięcia to główne założenia działań, które będą realizowane do grudnia tego roku.
Inwestycja wchodzi w etap szczegółowych projektów i to zarówno dla Portu Solidarność (którego wariant inwestorski został zaprezentowany w czerwcu), jak i pierwszych odcinków kolejowych (projektowanie pierwszego zadania inwestycyjnego już trwa). Prace przygotowawcze toczą się już na 1300 z 2000 km planowanych nowych linii, ponadto spółka finalizuje podpisanie umowy ramowej z 8 wykonawcami na prace budowlane.
Zobacz również
Kampania CPK Story jest integralnym elementem nadrzędnej platformy komunikacyjnej #KierunekCPK, w ramach której prowadzimy działania przybliżające i ukazujące ludzką twarz projektu inwestycyjnego. Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona społeczeństwa, ponieważ CPK będzie oddziaływać na życie praktycznie każdego z nas. Nie tylko tych, którzy obecnie podróżują pociągami, samolotami czy autami, ale także osób, które nie mogą korzystać z transportu publicznego, a dzięki CPK ich miejscowości zyskają połączenia z różnymi regionami oraz całym krajem. Dzięki temu otworzą się przed nimi nowe możliwości zawodowe, edukacyjne, zwiększy się dostępność wydarzeń kulturalnych. Chcemy pokazać Polakom, że ta inwestycja sprawi, że będą mogli po prostu podróżować szybciej, bezpieczniej i wygodniej. Wokół CPK narasta wiele mitów, a tą kampanią chcemy się z nimi zmierzyć. Będziemy zatem informować, informować i jeszcze raz informować – mówi Łukasz Franiak, dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu spółki.
Elementem spajającym całość projektu informacyjnego jest strona internetowa cpkstory.pl. W plastyczny i prosty sposób przybliża ona zarówno historię transportu lotniczego i kolejowego w Polsce, począwszy od 1910 roku, jak i 50 lat idei centralnego lotniska dla naszego kraju. Jednym z ważniejszych założeń kampanii jest pokazanie, że CPK to nie pomysł ostatnich lat, ale idea dojrzewająca od dekad. CPK Story pokazuje co udało się już zrealizować oraz przedstawia wymierne korzyści z powstania CPK dla Polski w różnych obszarach – wpływu na gospodarkę, nowych miejsc pracy, rozwoju infrastruktury komunikacyjnej, transportu towarów drogą lotniczą i wielu innych.
Komunikacja CPK Story będzie budowana w oparciu o media ogólnopolskie i regionalne, a także niestandardowe działania informacyjne. Spoty zapraszające do odwiedzenia serca projektu – strony cpkstory.pl – pojawią się m.in. w przestrzeni online, diplay’u, mediach społecznościowych i serwisach VOD (TVP, Polsat oraz WP). W blokach reklamowanych sieci kin KinAds będzie prezentowany film promocyjny: CPK Story – niezwykła podróż w czasie. Stałe elementy kampanii CPK Story, w postaci wystawy o historii awiacji i kampanii billboardowej, będą obecne również w przestrzeni i na tarasie widokowym lotniska Chopina. Więcej o relacjach łączących lotnisko Chopina i Port Solidarność można dowiedzieć się z 17 odcinka podcastu Cześć, pogadajmy konkretnie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Cała kampania, plan działań oraz zakup mediów zrealizowane zostały w całości przez Biuro Komunikacji i Marketingu spółki Centralny Port Komunikacyjny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing