Do grona stałych klientów PR Calling dołączyło Cpl Poland – polska filia globalnego dostawcy innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych oraz eksperta w pozyskiwaniu i rozwoju talentów. W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, newsjacking i pozycjonowanie eksperckie.
Grupa Cpl składa się z ponad 20 wyspecjalizowanych marek posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie rekrutacji, HR i outsourcingu usług HR. W 2021 roku firma stała się częścią Outsourcing Inc. z siedzibą w Japonii, zwiększając w ten sposób zasięg geograficzny usług Cpl i zapewniając dostęp do sieci biur oferowanych klientom i kandydatom. Firma od ponad 30 lat realizuje spójne strategie pozyskiwania talentów, buduje zintegrowane procesy rekrutacyjne, elastycznie dopasowane do struktury, profilu i kultury organizacyjnej klientów.
Zobacz również
– Agencja PR Calling z pełnym profesjonalizmem podeszła do realizacji naszego projektu. Wsłuchała się w nasze potrzeby biznesowe i zaproponowała rozwiązania, które pozwoliły nam osiągnąć założone cele. Zespół konsultantów realizował poszczególne etapy współpracy z zaangażowaniem i najwyższą starannością. W konsekwencji, dzięki współpracy z PR Calling, byliśmy regularnie obecni w największych mediach w Polsce. Po projekcie zakończonym ogromnym sukcesem, zdecydowaliśmy się na nawiązanie stałej współpracy – wyjaśnia Monika Jagodzińska, CEE marketing manager w Cpl Poland.
– Cieszymy się, że Cpl Poland doceniło efekty naszych działań projektowych i zdecydowało się na stałą obsługę PR. Współpraca z firmą, gotową dzielić się swoim wieloletnim doświadczeniem i wiedzą, to dla na prawdziwa przyjemność. Dziękujemy za zaufanie – komentuje Marta Tyszer, partner zarządzająca PR Calling.
Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Marta Giera, senior PR & communications consultant z zespołu B2B Practice, którego liderem jest Maciej Ziętara.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Umowa na stałą obsługę PR została podpisana w kwietniu 2023 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing