Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

CRASH Mondays. Zderzamy teorię z rzeczywistością

Kolejne spotkanie z cyklu CRASH Mondays - bezpłatnych spotkań, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków - już 7 sierpnia!
O autorze
1 min czytania 2017-07-25

Temat najbliższego spotkania to “Wyzwania dnia codziennego, czyli o pracy w marketingu”. Spotkanie dla każdego, kto dopiero zaczyna swoją przygodę z marketingiem, ale także tych, którzy chcą zmienić styl pracy czy dział, w którym pracują. W gronie prelegentów zobaczymy takich specjalistów jak Oscar Rak (goodkloo) i Szymon Pieczyński (Kava Studio), Michał Janota (Onepress), Magdalena Kudłacz (ES-SYSTEM) oraz Karolina Kwiatkowska (IT KONTRAKT). Najnowsze spotkanie odbędzie się w Food & People by Pastrami Deli w Krakowie.

Rejestracja biletów pod linkiem.

2 tygodnie później odbędą się warsztaty “Trening twórczości dla kreatywnego pisania”. To już trzecia ich edycja! Uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać metaforę, analogię, abstrahowaniu i inne mechanizmy twórczego myślenia przy tworzeniu tekstów.

Do partnerów wydarzenia dołączyły takie firmy jak: More Bananas, Newspoint, NapoleconCat, Marketing Przy Kawie, OnePress, magazyn Social Media Manager czy Waynet.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polub CRASH Mondays na Facebooku i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing