Poprzez kampanię, Emirates, linie łączące ludzi i pasje na całym świecie, połączyły dwóch idoli piłki nożnej z fanami na pokładzie flagowego A380. Każde pokolenie kibiców futbolu ma swojego bohatera, choć debata o tym, kto jest największym piłkarzem w historii – Ronaldo, Pelé, czy ktoś jeszcze inny – niezmiennie trwa i będzie kontynuowana podczas tegorocznych Mistrzostw Świata.
Ogłoszenie tej współpracy ma miejsce zaledwie 74 dni przed startem najchętniej oglądanego wydarzenia sportowego na świecie, które odbędzie się w Brazylii, ojczyźnie Pelé. Ronaldo, zawodnik Realu Madryt, jednej z drużyn sponsorowanych przez Emirates, dwukrotny zdobywca tytułu Piłkarz Roku FIFA, po raz trzeci weźmie udział w Mistrzostwach Świata. W Ameryce Południowej poprowadzi swoją drużynę narodową w charakterze kapitana już po raz drugi. Od czasu swego debiutu w reprezentacji Portugalii w 2003 roku, Ronaldo wystąpił w barwach narodowych ponad 100 razy, zostając najmłodszym portugalskim graczem w historii, który osiągnął taki wynik. Jest on również rekordzistą swojej reprezentacji pod względem strzelonych goli.
Zobacz również
W styczniu Emirates ogłosiły, że Pelé, trzykrotny zwycięzca Mistrzostw Świata, został ich pierwszym Globalnym Ambasadorem od czasu mistrzostw w Niemczech w 2006 roku, kiedy to Franz Beckenbauer zaczął pełnić tę rolę. Kontynuując tradycję współpracy z najlepszymi zawodnikami, Emirates uznały, że Cristiano Ronaldo jest idealnym kandydatem, aby stanąć ramię w ramię z Pelé.
Boutros Boutros, Starszy Wiceprezes Emirates ds. Komunikacji Korporacyjnej, Marketingu i Marki powiedział: Zarówno Cristiano Ronaldo, jak i Pelé są znani na całym świecie. Oprócz tego, że ich nazwiska i twarze są synonimem gry na najwyższym poziomie, zawodnicy ci potrafią inspirować ludzi i docierać do nich nie tylko na stadionach, ale również poza nimi. Każdego roku Emirates angażują się w ponad 200 imprez sportowych, dzięki którym fani, w tym nasi klienci, mogą wspólnie doświadczać niezapomnianych emocji. Kampania ta odzwierciedla filozofię Emirates, zgodnie z którą wychodzimy poza usługi lotnicze, łącząc ludzi na całym świecie poprzez sport i kulturę.
Dla obecnego pokolenia fanów piłki nożnej Cristiano Ronaldo jest ikoną. Jest on również powszechnie uważany za jednego z najwybitniejszych współczesnych piłkarzy.W całej swojej dotychczasowej karierze Ronaldo pobił wiele rekordów i zdobył wiele nagród. Jest niesamowicie utalentowany, a mimo to nie spoczął na laurach. Zamiast tego ciężko pracuje, aby dalej zdobywać nowe szczyty. Ten etos oraz jego umiejętność inspirowania fanów na całym świecie sprawiają, że jesteśmy zachwyceni współpracą z nim – dodał Boutros Boutros.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Linie Emirates, Oficjalny Światowy Partner FIFA od 2006 roku, są zaangażowane w sponsoring FIFA Women’s World Cup, FIFA U20 i U17 World Cup, a także FIFA World Cup™ – uwzględniając tegoroczne wydarzenie w Brazylii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Emirates, oferujące codzienne połączenia z Dubaju do Rio de Janeiro i São Paulo, spodziewają się, że przewiozą ponad 18 000 pasażerów podczas tegorocznego turnieju, który będzie trwał miesiąc. Przewoźnik łączy Brazylię i całą Amerykę Południową z resztą świata, a także wspiera handel i turystykę, oferując połączenia lotnicze pomiędzy Dubajem a Dalekim Wschodem, Australią, Środkowym Wschodem i Afryką.