Cube Group w ramach podpisanej umowy realizuje dla PayU zadania w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów w digital. Ponadto w ramach współpracy agencja odpowiada za obsługę analityczną PayU oraz stałą optymalizację działań w oparciu o dane. Zadaniem agencji jest wypromowanie systemu płatności i promocji kierowanych do nowych klientów biznesowych.
Komunikacja jest prowadzona m.in. z wykorzystaniem kanałów: display, e-mail marketing, social media, afiliacja. Współpraca została nawiązana długoterminowo.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1