W ramach długoterminowej umowy Cube Group odpowiada za strategię, prowadzenie i optymalizację działań online w Polsce i zagranicą (m.in. w Hiszpanii i Niemczech), planowanie i zakup mediów w modelach performance, działania w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google, projektowanie kreacji, analitykę i bieżącą optymalizację kampanii sklepu online Kratki.pl.
– Zdecydowaliśmy się na wybór Cube Group z uwagi na zaproponowaną strategię ukierunkowaną na generowanie sprzedaży, ofertę kreacji silnie zorientowanych na konwersyjność oraz doświadczenie we współpracy z największymi e-commerce’ami – uzasadnia Marcin Brysiak, ekspert ds. e-commerce w Kratki.
Zobacz również
Firma Kratki.pl – Marek Bal działa od 1998 roku, dziś to jeden z czołowych europejskich producentów kominków, dostępnych w 56 krajach na całym świecie. Firma jest również laureatem wielu konkursów branżowych: za jakość i rozwiązania technologiczne została nagrodzona czterokrotnie Złotym Laurem Klienta i tytułami „Konsumencki Lider Jakości” i „Lider Nowych Technologii, a estetykę, wzornictwo i detal wyróżniono na Forum Dobrego Designu za projekt z kryształami Swarovski.