Współpraca Cukru Królewskiego z influencerami przynosi marce wymierne efekty. Po 4 miesiącach działań liczba nowych followersów instragramowego profilu @CukierKrólewski wzrosła o ponad 600 proc. Znacząco zwiększyło się również zaangażowanie fanów. O ponad 350 proc. podniosła się liczba oznaczeń marki na zdjęciach użytkowników, a wskaźnik nowych interakcji z profilem wzrósł o blisko 300 proc.
– Z bardzo pozytywnym odbiorem spotkała się nasza wielkanocna kampania, w której wzięli udział influencerzy oraz ich mamy i babcie. Jednak prawdziwą furorę na naszym Instagramie robi Ola Tatka i jej transmisje live. Cykliczne spotkania i wspólne gotowanie na żywo mają już grono wiernych fanów, a z tygodnia na tydzień rośnie liczba osób chcących bawić się w kuchni razem z nami. Widzowie angażują się w transmisje, zadają pytania i chwalą się zdjęciami swoich deserów. Rozszerzając nasze działania zaprosiliśmy do współpracy Monikę Molecką i Sylwię Drożdżówkę, które na co dzień poprzez swoje media społecznościowe kulinarnie inspirują tysiące osób. Na naszym Instagramie poprowadzą one transmisje live, a także sesje Q&A, podczas których ekspertki odpowiedzą na pytania związane z przygotowaniem ciast i deserów – mówi Beatrycze Grela, dyrektor marketingu Südzucker Polska S.A.
Zobacz również
Transmisje live odbywają się w czwartki o 18:30 na instagramowym profilu marki – @cukierkrolewski. Aby widzowie mogli przygotować się na wspólne gotowanie, dzień wcześniej publikowana jest lista potrzebnych składników.
Królewski ambasador
Marka przy pomocy Infuencerek prowadzi również konkurs konsumencki. Każda osoba, która do 18 października na swoim Instagramie opublikuje zdjęcie słodkiego deseru z widocznym produktem marki Cukier Królewski, w opisie dodając hashtagi #KrólewskieiProste i #KrólewskiAmbasador ma szansę zostać ambasadorem marki. Wyłonionych zostanie 9 laureatów, którzy wybiorą się na weekend z @olatatka, @pysznieczyniepysznie oraz @obiaddlataty do urokliwego miejsca w sercu Parku Krajobrazowego Puszczy Zielonki. Zwycięzcy będą mieli okazję nie tylko poznać bliżej ekspertki marki, ale także odkryć sekrety najlepszych wypieków, nauczyć się tajników fotografii kulinarnej i podstaw prowadzenia blogów kulinarnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za obsługę mediów społecznościowych Cukru Królewskiego oraz współpracę z Influencerami odpowiada krakowska agencja Insignia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing