Cukier Królewski wzmacnia współpracę z Influencerami

Cukier Królewski sukcesywnie rozwija współpracę z influencerami. Nowymi twarzami marki zostały instagramerki Monika Molecka (@pysznieczyniepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (@obiaddlataty).
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

Współpraca Cukru Królewskiego z influencerami przynosi marce wymierne efekty. Po 4 miesiącach działań liczba nowych followersów instragramowego profilu @CukierKrólewski wzrosła o ponad 600 proc. Znacząco zwiększyło się również zaangażowanie fanów. O ponad 350 proc. podniosła się liczba oznaczeń marki na zdjęciach użytkowników, a wskaźnik nowych interakcji z profilem wzrósł o blisko 300 proc.

– Z bardzo pozytywnym odbiorem spotkała się nasza wielkanocna kampania, w której wzięli udział influencerzy oraz ich mamy i babcie. Jednak prawdziwą furorę na naszym Instagramie robi Ola Tatka i jej transmisje live. Cykliczne spotkania i wspólne gotowanie na żywo mają już grono wiernych fanów, a z tygodnia na tydzień rośnie liczba osób chcących bawić się w kuchni razem z nami. Widzowie angażują się w transmisje, zadają pytania i chwalą się zdjęciami swoich deserów. Rozszerzając nasze działania zaprosiliśmy do współpracy Monikę Molecką i Sylwię Drożdżówkę, które na co dzień poprzez swoje media społecznościowe kulinarnie inspirują tysiące osób. Na naszym Instagramie poprowadzą one transmisje live, a także sesje Q&A, podczas których ekspertki odpowiedzą na pytania związane z przygotowaniem ciast i deserów – mówi Beatrycze Grela, dyrektor marketingu Südzucker Polska S.A.

Transmisje live odbywają się w czwartki o 18:30 na instagramowym profilu marki – @cukierkrolewski. Aby widzowie mogli przygotować się na wspólne gotowanie, dzień wcześniej publikowana jest lista potrzebnych składników.

Królewski ambasador

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka przy pomocy Infuencerek prowadzi również konkurs konsumencki. Każda osoba, która do 18 października na swoim Instagramie opublikuje zdjęcie słodkiego deseru z widocznym produktem marki Cukier Królewski, w opisie dodając hashtagi #KrólewskieiProste i #KrólewskiAmbasador ma szansę zostać ambasadorem marki. Wyłonionych zostanie 9 laureatów, którzy wybiorą się na weekend z @olatatka, @pysznieczyniepysznie oraz @obiaddlataty do urokliwego miejsca w sercu Parku Krajobrazowego Puszczy Zielonki. Zwycięzcy będą mieli okazję nie tylko poznać bliżej ekspertki marki, ale także odkryć sekrety najlepszych wypieków, nauczyć się tajników fotografii kulinarnej i podstaw prowadzenia blogów kulinarnych.

Za obsługę mediów społecznościowych Cukru Królewskiego oraz współpracę z Influencerami odpowiada krakowska agencja Insignia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się