Cukierki Krzyśki – pierwszy wspólny produkt Kanału Zero i SFD

Cukierki Krzyśki – pierwszy wspólny produkt Kanału Zero i SFD
Marka SFD we współpracy z Kanałem Zero wprowadza na rynek cukierki Krzyśki, limitowaną serię słodyczy inspirowanych założycielem kanału – Krzysztofem Stanowskim.
O autorze
1 min czytania 2025-07-21

Krzyśki to pierwszy produkt sygnowany nazwiskiem Krzysztofa Stanowskiego. Klasyczna forma cukierków została wzbogacona o wyrazisty smak – połączenie czekolady i ostrej nuty chilli. Cukierki o smaku czekolady z chilli od 21 lipca można kupić w sklepie internetowym SFD.

– Od dawna chcieliśmy przygotować coś specjalnego dla fanów Kanału Zero i Krzysztofa Stanowskiego. Postawiliśmy na cukierki, które są połączeniem tradycyjnej formy z nietuzinkowym smakiem, który potrafi zaskoczyć. Chcieliśmy, aby produkt jak najmocniej nawiązywał do założyciela kanału, dlatego nawet data premiery została zaplanowana na dzień jego urodzin – mówi Agnieszka Piotrowska, Partnerships Manager w agencji Arskom, która odpowiada za współprace Kanału Zero.

Za produkcję odpowiada polska marka SFD. Marka jest również głównym partnerem Kanału Zero.

– Krzyśki to efekt współpracy dwóch silnych marek, które nie boją się wychodzić poza schemat. To słodycze z charakterem – klasyczne na zewnątrz, ale w środku potrafią zaskoczyć. To produkt dla wszystkich fanów Kanału Zero, ale też dla tych, którzy lubią odważne i nietuzinkowe smaki – mówi Mateusz Pazdan, CEO SFD.

W ramach promocji nowego produktu zaplanowano działania marketingowe i akcje specjalne, do których zaangażowani zostaną influencerzy oraz widzowie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii odpowiada agencja Arskom, która reprezentuje Kanał Zero.

Słuchaj podcastu NowyMarketing