Nikt inny nie zrozumie tak dobrze człowieka, który poświęcił całe swoje życie pasji, jak podobny mu człowiek. I tutaj spotykają się BE7 i CUMULUS – rodzinna firma, tworzona przez ludzi, dla których outdoor to codzienność i którzy tworząc sprzęt, czerpią ze swoich doświadczeń, aby zapewnić maksymalny komfort tym, dla których natura i górskie wyprawy to drugie ja. Jak mówią sami właściciele marki: Projektujemy sprzęt, jaki sami chcielibyśmy używać i używamy – doprowadzając go do perfekcji.
– Zanim rozpoczęliśmy współpracę z CUMULUSEM, zrobiliśmy wszystko, aby najpierw poznać tę markę od podszewki. Ale nie tylko w kwestii dotychczasowej strategii, komunikacji i strony wizualnej – również od strony doświadczeń z produktem. Pozwoliło nam to wyodrębnić kluczowe cechy i wartości, wyważyć osobowość marki i stworzyć komunikację, również tą wizualną, jaka oddaje jej prawdziwy charakter – dodaje Paulina Trędowska, strategy & development manager BE7
Zobacz również
Nowe logo dzięki swojej prostocie podkreśla przede wszystkim nowoczesność i energię, która leży u podstaw rozwoju firmy. Odnosi się także do samego produktu i jego najważniejszej właściwości, jaką jest lekkość. Znak ma bardzo dynamiczny charakter podobnie jak cała komunikacja. W efekcie holistycznej pracy nad marką powstał claim w szeroki sposób ujmujący istotę produktów i ich głównego zadania w terenie – Upgrade your experience.
Agencja BE7 przeprowadziła rebranding, działając równocześnie na wielu obszarach, wprowadzając nową tożsamość do produktów, etykiet, tworząc KV i materiały promocyjne. BE7 odpowiadała również za realizację produktowej sesji zdjęciowej, która oddaje nowe założenia strategiczne, pokazując prawdziwych ludzi oraz emocje, jakie towarzyszą outdoorowcom podczas ich wypraw.
Słuchaj podcastu NowyMarketing