CUPRA Formentor oficjalnym samochodem FC Barcelona

Autorski model hiszpańskiej marki został ogłoszony pierwszym w historii oficjalnym pojazdem klubu piłkarskiego FC Barcelona. Piłkarze klubu otrzymają możliwość szerokiej personalizacji swoich samochodów. W środę 8 lipca CUPRA uruchomi ogólnodostępną platformę do rezerwacji premierowej wersji auta.
O autorze
1 min czytania 2020-07-08

CUPRA pozostaje oficjalnym partnerem motoryzacyjnym oraz partnerem ds. mobilności FC Barcelona. Premierowe egzemplarze Formentora będą wykorzystywane do celów instytucjonalnych klubu. Piłkarze będą mogli dostosować modele, dobierając m.in. pojemność silnika czy kolor karoserii. Jednym z pierwszych użytkowników Formentora będzie Marc ter Stegen, bramkarz FC Barcelona i oficjalny ambasador marki CUPRA.

Globalna platforma rezerwacji

– Ogłoszenie CUPRY Formentora oficjalnym samochodem FC Barcelona wydaje się naturalnym ruchem. To model zaprojektowany i rozwinięty w Barcelonie. Jego produkcja również będzie mieć miejsce w mieście, w którym powstały obie marki – podkreśla Wayne Griffiths, CEO CUPRY i wiceprezes SEAT-a ds. sprzedaży i marketingu.

W odpowiedzi na niemal 20 000 zapytań potencjalnych nabywców modelu z całego świata hiszpańska marka ogłosiła równocześnie datę uruchomienia rezerwacji premierowej CUPRY Formentora. W środę 8 lipca marka udostępni ogólnodostępną platformę internetową, umożliwiającą wszystkim zainteresowanym rezerwację nowego modelu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sportowy wygląd i osiągi

Formentor został zaprojektowany, by połączyć sportowy charakter jazdy z wygodą SUV-a. Premierowa wersja CUV-a będzie wyposażona w 2-litrowy silnik benzynowy TSI z turbodoładowaniem, który zapewni moc 310 KM i moment obrotowy 400 Nm. Z zewnątrz samochód będzie wyróżniał się elegancją i wyrazistością m.in. dzięki specjalnemu lakierowi Petrol Blue Matt oraz 19-calowym felgom w miedzianym kolorze skrywającym 18-calowe hamulce Brembo. Sportowy charakter modelu został również podkreślony nowoczesnym wnętrzem, w którym zamontowano m.in. skórzane fotele kubełkowe w kolorze Petrol Blue oraz dodatki w kolorze miedzi i ciemnego aluminium.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się