Customer Experience Management w praktyce IV edycja

Budowanie długotrwałej relacji i sprawianie pozytywnego doświadczenia klientom jest często pomijane w strukturach firm. Wiele organizacji zaniedbuje klientów, nie biorąc pod uwagę i nie analizując doświadczeń z jakimi klienci od nas odchodzą.
O autorze
1 min czytania 2015-10-27

Na szczęście pojęcie Customer Experience w ostatnich latach nabiera znaczącej wartości i faktycznie staje się dla wielu podmiotów nieodłącznym elementem strategii sprzedażowej. Przecież to jakie doświadczenia przekażemy klientom rzutuje później na postrzeganiu naszej firmy przez konsumenta – co więcej, nasza marka zaczyna istnieć w jego głowie, jako coś pozytywnego co warto polecać lub w przypadku złych doświadczeń, coś co warto odradzić innym.

Aby odpowiedzieć sobie na pytanie czy naprawdę komórka Customer Experience to obszar, od którego wszystko się zaczyna i może bezpośrednio kształtować całą strategię sprzedaży chciałabym bardzo serdecznie zachęcić Państwa do dołączenia do grona wieloletnich ekspertów podczas spotkania „Customer Experience Management – a satysfakcja i utrzymanie klienta”.

Warsztaty odbędą się w cenionej od lat przez naszych gości kameralnej atmosferze sprzyjającej dyskusji i wymianie case studies z „pracy wziętych”. W trakcie całodniowego spotkania bez presji czasu oraz obowiązków służbowych będziecie Państwo mieli niepowtarzalną okazję wymienić się wiedzą oraz praktyką związaną z nowoczesnym podejściem do obsługi klienta. Celem spotkania będzie próba wypracowania najbardziej efektywnych metod obszaru CEM, które będziecie Państwo mogli spróbować zaimplementować w swoich organizacjach.

Zachęcam już dziś do zgłoszenia uczestnictwa tutaj. Liczba miejsc jest ściśle ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Znajdź swoją drogę do sukcesu w zarządzaniu doświadczeniami klientów z BMS Polska!

Słuchaj podcastu NowyMarketing