Słyszysz tu i ówdzie, że ktoś „zrobił” Customer Journey swoich Klientów (Podróż Klienta). Zastanawiasz się, co się pod tym, w praktyce, kryje. Czy to proste, szybkie, czy może trzeba zaangażować więcej sił organizacji do takiej diagnozy doświadczeń Waszych Klientów?
Zarządzanie doświadczeniami klienta jest kluczowym elementem strategii biznesowej każdej organizacji. Wyzwaniem jest budowanie lojalności klienta. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi jest mapa podróży klienta. Wiemy, jak ją przygotować. Wiemy jak z niej korzystać, by osiągać cele! Dołącz do nas, by się przekonać!
Zobacz również
Już 24 sierpnia w Warszawie. Wyjątkowi Eksperci z CustomerMatters. Case studies: PZU, AViva, Bank Millennium!
Nie może Cię zabraknąć!
Szczegóły dostępne są na stronie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing