Dobrze zaplanowane automatyczne kampanie mailingowe zwiększają obroty oraz lojalność klientów, przy jednoczesnym zminimalizowaniu ponoszonych kosztów oraz czasu poświęcanego na działania e-mail marketingowe.
Doskonale dopasowana personalizacja w czasie całego cyklu życia klienta powoduje wzrost Customer Lifetime Value, a czas dostarczenia wiadomości jest indywidualnie dostosowany do każdego odbiorcy.
Zobacz również
Kampanie mailingowe realizowane przez Marketing Automation pozwalają na prowadzenie niezwykle indywidualnego kontaktu z klientem. Typowe zastosowania Marketing Automation to: wielopoziomowe serie powitalne, trigger maile oparte na zdarzeniach i akcjach, ciągłe budowanie kontaktu z klientem, oferty up-sell i cross-sell, reaktywacja nieaktywnych uczestników, maile okazjonalne (np. urodzinowe) i wiele innych.
Budowanie wielopoziomowych, dopasowanych do cyklu życia klienta automatycznych kampanii mailingowych nie musi być jednak trudne. Udowodni to firma optivo, europejski leader ds. e-mail marketingu. Specjaliści optivo postanowili ponownie podzielić się wiedzą i doświadczeniem w ramach bezpłatnych webinarów, dostępnych dla każdego, chcącego osiągnąć sukces Marketera.
Tegoroczna seria spotkań jest kontynuacją projektu Akademia optivo, w ramach którego będzie można poszerzyć wiedzę w zakresie efektywnego e-mail marketingu. Kolejny bezpłatny webinar odbędzie się 26 marca o godz. 11:00 i będzie dotyczyć budowania automatycznych kampanii mailingowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Temat „Customer Lifecycle z Marketing Automation: Inspiracje i rozwiązania”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapisz się na webinar i dowiedz się, w jaki sposób, za pomocą paru kliknięć, stworzyć różnego rodzaju kampanie automatyczne (powitalną, reaktywacyjną czy urodzinową).
Zapisy na webinar są możliwe pod tym adresem