Cut The Mustard jest odpowiedzialne za identyfikację wizualną eDO App przygotowanej przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych

Agencje Cut The Mustard odpowiada za branding i przygotowanie materiałów komunikacyjnych dla eDO App – aplikacji mobilnej służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem dowodu osobistego z warstwą elektroniczną.
O autorze
1 min czytania 2020-07-14

Zespół agencji odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie konceptu identyfikacji wizualnej, w tym zaprojektowanie logotypu, strony internetowej, designu postów do mediów społecznościowych, bannerów internetowych oraz licznych materiałów promocyjnych, które składają się na całościowy brand book. Cut The Mustard odpowiada również za przygotowanie claimów oraz animacji promocyjnej.

eDO App to bezpłatna aplikacja, która pozwala zdalnie, bez wychodzenia z domu, potwierdzić swoją tożsamość. Dzięki aplikacji można m.in. założyć Profil Zaufany i kontaktować się ze wszystkimi urzędami administracji publicznej, złożyć swój podpis w internecie, sprawdzić czy dokument jest ważny i oryginalny, podpisać wniosek o wydanie karty tachografowej w serwisie info-car. Aplikacja będzie stale rozwijana i powiększana o kolejne funkcjonalności. Twórcą aplikacji jest Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.

Aplikacja eDO App dostępne jest w Google Play i App Store.

Współpraca PWPW i Cut The Mustard ma charakter projektowy i została nawiązana w oparciu o wygrany przez agencję przetarg.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj