Cut The Mustard prowadzi komunikację Happy Color dla GDD w digital

Od kwietnia obsługą kanałów social media dla marki Happy Color zajmie się agencja Cut The Mustard. To efekt wygranego przetargu, w którym udział wzięły 4 inne agencje.
O autorze
0 min czytania 2018-04-24

W ramach obsługi stałej Cut The Mustard odpowiadać będzie za produkcję contentu, prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie, akcje specjalne i poszerzanie grup odbiorców marki Happy Color.

Happy Color to rozpoznawalna na rynku polskim marka wysokiej jakości produktów szkolnych i kreatywnych. Właścicielem marki Happy Color jest firma GDD sp. z o.o. W ofercie GDD znajdują się wysokiej jakości produkty takich marek, jak Staedtler, UHU, Folia czy Laco.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. H&M, Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj