W ramach obsługi stałej Cut The Mustard odpowiadać będzie za produkcję contentu, prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie, akcje specjalne i poszerzanie grup odbiorców marki Happy Color.
Happy Color to rozpoznawalna na rynku polskim marka wysokiej jakości produktów szkolnych i kreatywnych. Właścicielem marki Happy Color jest firma GDD sp. z o.o. W ofercie GDD znajdują się wysokiej jakości produkty takich marek, jak Staedtler, UHU, Folia czy Laco.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. H&M, Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.